۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۸۴۱۹۳
تولیت آستان قدس رضوی:

فقر و محرومیت زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه فقر و محرومیت زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: مردم استان‌های خراسان، مجاور حرم امام رضا(ع) هستند و باید نقاط محروم این استان‌ها برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی آستان قدس رضوی در مهرشهر بیرجند اظهار داشت: متاسفانه برخی از مردم در گوشه و کنار کشور دچار فقر و کمبود امکانات هستند.

وی با بیان اینکه فقر و محرومیت زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: مردم استان‌های خراسان، مجاور حرم امام رضا(ع) هستند و باید نقاط محروم این استان‌ها برطرف شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید با کمک دولت و نهادهای مرتبط در زمینه محرومیت‌زدایی تلاش بیشتری صورت بگیرد، افزود: رفع محرومیت در نقاط محروم کشور ضرورت دارد که باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بسیاری برای نظام داشته است، ابراز امیدواری کرد با همت مسؤولان محرومیت‌زدایی در کشور انجام شود.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی در گوشه و کنار کشور اقدامات ماندگار و موثری صورت گرفته است و این دستاوردهای انقلاب قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: مهرشهر یکی از نقاط محروم بیرجند است و دانش‌آموزان در این منطقه با کمبود فضای آموزشی مواجه هستند که با پیگیری‌های انجام شده زمینی در اختیار آستان قدس قرار گرفت./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات