۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۱۸۶
امام جمعه اهل سنت بیرجند:

ملت ایران هیچگاه تسلیم زورگویان نمی‌شود

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: مردم سراسر جهان باید آگاه باشند که مسلمانان و ملت ایران با هیچ فشاری و تحت هیچ عنوان تسلیم آمریکا و زورگویان نمی‌شود.
مولوی فاروقی

مولوی غلام حیدر فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: 13 آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی است.

وی گفت: ملت ایران با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان ماه شعار «هیهات مناالذله» و «مرگ بر آمریکا» می‌دهند و این شعارها نشان از نفرت ملت ایران از آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند افزود: تهدیدهای ترامپ و هم‌پیمانان آن‌ها روی شجاعت ملت ایران تاثیری ندارد و نمی‌توانند انسجام و اتحاد مردم را خدشه‌دار کنند.

مولوی فاروقی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید درس مبارزه با زورگویان را از بزرگترها فرابگیرند و بدانند پدر و مادرهای آن‌ها با مبارزه در مقابل استکبار رژیم شاهنشاهی را سرنگون کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: مردم سراسر جهان باید آگاه باشند که مسلمانان و ملت ایران با هیچ فشاری و تحت هیچ عنوان تسلیم آمریکا و زورگویان نمی‌شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات