۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۸۳۶۵۴
پس از رای اعتماد مجلس؛

رییس جمهور ۴ وزیر جدید کابینه دولت دوازدهم را منصوب کرد

رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در احکام جداگانه ای، ۴ وزیر جدید را که موفق شدند روز شنبه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کنند، منصوب کرد.
پیام رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در احکام جداگانه ای، 4 وزیر جدید را که موفق شدند روز شنبه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کنند، منصوب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این احکام از وزیران خواسته تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایند.

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرده است این وزرا با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشند.

طبق این احکام جداگانه، محمد اسلامی به عنوان وزیر "راه و شهرسازی"، آقای محمد شریعتمداری به عنوان «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، آقای رضا رحمانی به عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و فرهاد دژپسند به عنوان «وزیر امور اقتصادی و دارایی» منصوب شدند.

ارسال نظرات