۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۸۲۱۷۰
به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه صورت می گیرد؛

برگزاری دوره های مهارتی تربیت مربی ویژه طلاب

حجت الاسلام رجبی از برگزاری دوره های مهارتی ویژه تربیت مربی از سوی مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با همکاری معاونت های پژوهش، تهذیب و امور فرهنگی، مرکز امور طلاب و دانش آموختگان و مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خبر داد.
مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه

حجت الاسلام رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره های مهارتی با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح مهارتی طلاب و روحانیان خبر داد و گفت: این دوره ها از سوی مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با همکاری معاونت های پژوهش، تهذیب و امور فرهنگی، مرکز امور طلاب و دانش آموختگان و مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه برگزار می شود.

مسؤول دوره های حضوری مرکز آموزش های کابردی و مهارتی حوزه های علمیه با اشاره به هدف برگزای دوره های مهارتی اظهار کرد: براساس نظام آموزشی جدید حوزه علمیه طلاب موظف هستند 128 ساعت دروس مهارتی را بگذرانند که برای تربیت اساتید این دروس، دوره های مهارتی ویژه تربیت مربی برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوره های مهارتی تربیت مربی از 60 تا 120 ساعت به صورت کارگاهی برگزار می شوند و از فارغ التحصیلان با توجه به دوره ای که گذارنده اند در کلاس های مهارتی سطح یک به عنوان استاد استفاده می شود.

حجت الاسلام رجبی خاطرنشان کرد: اتمام سطح سه، قبولی در آزمون و مصاحبه ورودی و پرداخت ده هزار تومان از جمله شرایط نام نویسی در دوره های مهارتی تربیت مربی است.

وی به زمان و شیوه نام نویسی در دوره های مهارتی و عناوین دوره ها اشاره کرد و گفت: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره روش سخنرانی کد11، کلاسداری کد12، روش بیان احکام کد13، فن رثا و قرائت ادعیه کد14، روش بیان قرآنی کد 15، مدیریت اجرایی کد21، مدیریت مؤسسات قرآنی و فرهنگی کد22، قرائت و تجوید کد31، ترجمه و مفاهیم کد32، تفسیرقرآن کریم کد33، تربیت مربی پژوهشگران سطح1 کد41، تربیت مدرس کد42، روحانی امداد فرهنگی کد43، کارشناس مذهبی رسانه کد44 و تربیت مبلغ بین المللی کد45 را به سامانه پیامکی 30002251900009 ارسال کنند.

مسؤول دوره های حضوری مرکز آموزش های کاربردی ادامه داد: همچنین می توانند به صورت حضوری به مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه واقع در 45 متری صدوق، مجتمع شهید صدوقی، فاز 3 یا سامانه اینترنتی مرکز آموزش های کاربردی به نشانی mkm.ismc.ir  مراجعه کنند یا با شماره 32911309 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات