۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۱۶۰۴

تجمع خودجوش طلاب و اساتید جامعه الزهرا در اعتراض به تصویب FATF

شماری از طلاب و اساتید جامعه الزهرا(س) در تجمعی خودجوش خواستار هوشیاری، مقاومت و تدبیر مناسب مسؤولان در برابر فشارهای خارجی مستکبران به سرکردگی آمریکا شدند و اعتراض خود را نسبت به ترس و وادادگی در برابر دشمنان و پذیرش کنوانسیون‌های زیانبار برای کشور اعلام کردند.
 جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت  جامعه الزهرا در اعتراض به عملکرد مجلس ت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از طلاب و اساتید جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در حرکتی خودجوش در اعتراض به تصویب FATF در کنار مزار شهدای گمنام مدفون در صحن آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام تجمع کردند.

طلاب و اساتید در این حرکت اعتراضی خواستار هوشیاری، مقاومت و تدبیر مناسب مسئولان در برابر فشارهای خارجی مستکبران به سرکردگی آمریکا شدند و با فریاد بلند اعتراض خود را نسبت به ترس و وادادگی در برابر دشمنان و پذیرش کنوانسیون‌های زیانبار برای کشور اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نیز در جمع نمایندگان این طلاب و اساتید با اشاره به آیه «لن يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا» گفت: در قضیه مصوبه اخیر مجلس چند نکته اساسی به عنوان خطوط قرمز وجود دارد. اولین نکته اینکه ما به دشمنی آشتی‌ناپذیر استکبار جهانی با انقلاب اسلامی باور داریم. امام فرمود رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است و تا این گرگ‌صفتی و وحشی‌گری در نهاد آنها هست این دشمنی وجود دارد. البته امروز این دشمنی آشکارتر شده، چون شمشیرها را از رو بسته‌اند و دست‌های چدنی‌شان را به نمایش گذاشته‌اند. بنابراین می‌دانیم که با جنگی تمام عیار با اسرائیل رو در رو هستیم و ابایی هم نداریم که این مطلب را بیان کنیم.

وی افزود: نکته دیگر دفاع ما از جبهه مقاومت است. اگر هزاران نمونه از این مصوبات، کنوانسیون‌ها و دستورالعمل‌ها باشد که بخواهد رابطه ما را با جبهه مقاومت قطع و پشتیبانی ما را از آن کم کند، قطعا تاثیری نخواهد داشت. مقام معظم رهبری با صراحت اعلام کردند که از مقاومت پشتیبانی کرده‌ایم و خواهیم کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: در نمایشگاه لبنان و دیداری که از برخی مناطق لبنان داشتم آثار انقلاب اسلامی را می‌شد در سراسر این کشور دید و این افتخار ما در سیاست خارجی است. پیش از انقلاب در بسیاری از محلات لبنان جنگ و درگیری و تفرقه وجود داشت به‌گونه‌ای که اسراییل در یک مرحله بیروت را تصرف کرد، ولی امروز بچه‌های لبنانی در پارک‌های نزدیک مرز اسراییل در کمال امنیت و آرامش بازی می‌کنند و این از اقتدار جمهوری اسلامی است که لشکرشکست ناپذیر رژیم صهیونیستی امروز به این ذلت افتاده است.

وی در پایان گفت: در مورد مصوبه مجلس هم باید گفت اگر کسانی خواب دیده‌اند که با این مصوبه این خطوط اصلی را بشکنند بدانند که این اصول خدشه ناپذیر است و ما بر این مسیر ثابت، پایدار هستیم./۹۶۸/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات