۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۴۹۲
سردار اشتری:

نیروی انتظامی اجازه خدشه دار شدن به امنیت جامعه را نمی دهد

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب با قدرت در صحنه حاضر است و اجازه خدشه دار شدن به امنیت جامعه را نمی دهد.
دیدار سردار اشتری فرمانده نیروز انتظامی کل کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی امروز در دیدار مراجع تقلید با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: تمام تلاش پلیس خدمت رسانی و تأمین امنیت وآرامش مردم عزیز کشور است.

وی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی افزود: ناجا در حوزه های گوناگون اخلاقی، اقصادی، اجتماعی و فرهنگی ایفای نقش می کند و اجازه نمی دهد که دشمنان و بدخواهان امنیت مردم در حوزه های گوناگون بر هم بزنند.

سردار اشتری با اشاره به پیش رو بودن برنامه عظیم اربعین، از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای این ایام خبر داد و اظهار داشت: بیش از 30 هزار نفر از نیروهای پلیس در ایام اربعین در مرزها حضور پیدا می کنند تا امنیت زائران را تأمین کرده و خدمتگزاری کنند.

وی با اشاره به سوء استفاده عده ای از فضای اقتصادی کشور ادامه داد: اخیرا برخی در اوضاعی که مردم دچار مشکلات معیشتی هستند اقدام به سوء استفاده هایی کردند که پلیس با جدیت ورود و با متخلفان برخورد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که ناجا در همه زمینه ها به وظیفه ذاتی خود با عمل می کند، ابراز داشت: نیروی انتظامی با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب با قدرت در صحنه حاضر است و اجازه خدشه دار شدن به امنیت جامعه را نمی دهد و در این موضوع با کسی تعارف ندارد.

وی عنوان کرد: اگر دستگاه های دیگر هم به کمک نیروی انتظامی بیایند بهتر از وضع موجود می توان خدمت کرد، به عنوان مثال در زمینه عفاف و حجاب 26 دستگاه وظیفه دارند اما پای کار نیامده اند./1323/

ارسال نظرات