۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۷۹۵۲۱
کارشناس مسائل غرب آسیا مطرح کرد؛

بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی غرب از حادثه تروریستی اهواز

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هدف از عملیات تروریستی تنها رسانه ای کردن آن و تبلیغ برای ناامن نشان دادن جو امن استان خوزستان و بهره برداری های سیاسی و تبلیغاتی است.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا

جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بيان اينكه عمليات تروريستي اهواز یک عملیات کور است، خاطرنشان کرد: این عملیات در روزی برگزار شد که همه نیروهای مسلح با آمادگی کامل جهت دفاع از ایران حضور داشتند و قطعا هر گونه عملیات تروریستی در چنین روزی از سوی تروریست ها، یک عملیات انتحاری فرض می شود و هیچ امیدی به زنده ماندن نخواهد بود.

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان داشت: هدف از این عملیات تنها رسانه ای کردن آن و تبلیغ برای ناامن نشان دادن جو امن استان است اما با عملیات به موقع نیروهای امنیتی وضعیت کنترل شد و آسیبی به مسؤولان استانی نرسید.

سعیداوی با ابراز ناراحتی و همدردی با خانواده های قربانیان اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح، اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان می کشد و قطعا چنین ترقه بازی هایی برای ملت ایران پشیزی نبوده و تهدید محسوب نمی شود.

وی ادامه داد: روحیه مقاومت و سلحشور ایرانی ها با چنین تهدیدهایی تضعیف نمی شود بلکه عزم مردم را در استقامت و پایداری برابر توطئه ها تشدید می کند.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هر جا که دشمن عملیات تروریستی انجام دهد به واقع نقطه قوت ما را هدف قرار می دهد و چنین نقاطی نه تنها تضعیف بلکه تقویت می شود.

سعیداوی اظهار داشت: قطعا همه دشمنان ایران اسلامی از چنین عملیاتی بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی می کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات