۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۶۱۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمت به مردم و حفظ جامعه در مقابل آسیب‌ها ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بهداشت نظامی به گونه‌ای حفظ شود که دشمن جرأت نفوذ نداشته باشد و گرنه جبران آن هزینه بسیاری دارد، گفت: همچنین فرهنگ جامعه را به گونه‌ای قوی کنیم که نفوذ فرهنگی هیچگاه تحقق پیدا نکند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از نیروهای انتظامی استان اظهار داشت: عالم امروز عالم تضاد است و بشر نیز در تجربه و تحقیقاتی که داشته به این نتیجه رسیده که تضادها موجب تکامل می‌شود.

وی گفت: این عالم، عالم تکامل است و اینگونه تضادها هم از جهت جسمانی و هم از جهت روحی و معنوی است؛ ما بخواهیم و نخواهیم در این عالم میکروب‌ها، ویروس‌ها و علل و عواملی هستند که همواره سلامت ما را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: چه در گذشته و چه امروز بخش‌های عظیم بهداشتی و درمانی ایجاد می‌شود تا از عواملی که سلامت انسان و غیر انسان را تهدید می‌کند و مورد تهاجم قرار می‌دهد، پیشگیری و یا درمان شود.‌

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انسان تنها تن نیست بلکه انسان فرهنگ و اندیشه است و برخی از ویروس‌ها به اندیشه و اقتصاد انسان حمله می‌کنند از این رو باید واکسینه کرد و بهداشت و درمان آن را انجام داد و اگر غافل شویم همه چیز را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه همواره بهداشت بر درمان مقدم و ارزش آن نیز بیشتر است، ادامه داد: اگر چنانچه یک جامعه‌ای شرایط سلامتی نظامی‌اش را در حد لازمه حفظ کند این هزینه آن کمتر است تا اینکه دشمنی جرأت کند و هجوم بیاورد و دوباره بخواهیم شرایط قبلی را پس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بهداشت نظامی به گونه‌ای حفظ شود که دشمن جرأت نفوذ نداشته باشد و گرنه جبران آن هزینه بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: همچنین فرهنگ جامعه را به گونه‌ای قوی کنیم که نفوذ فرهنگی هیچگاه تحقق پیدا نکند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اجازه ندهیم که دشمن نفوذ سیاسی کند و گرنه عوارض آن بسیار زیاد است، باید در مسائل مختلف جامعه خود را نگه داریم.

وی خطاب به کارکنان نیروهای انتظامی استان، افزود: کار شما هم شغل و هم شانس است؛ شغل به این دلیل که شاغل هستید و شانس نیز یعنی این نوع کار عادی شما از بهترین نوع امربه معروف و نهی از منکر است که سلامت جامعه به آن بستگی دارد و ارزش آن را با هیچ کار خیری نمی‌توان سنجید، خدمت به مردم و حفظ جامعه در مقابل آسیب‌ها ارزشمند است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات