۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۶۴۹۸۱

عمار حکیم خواستار موضع‌گیری قاطع سازمان ملل علیه صهیونیست‌ها شد

رییس ائتلاف ملی شیعیان عراق موضع‌گیری قاطعانه جامعه بین‌الملل و نهادهای بین‌المللی و در رأس آنها سازمان ملل متحد و شورای امنیت را در قبال جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خواستار شد.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، سید عمار حکیم ربیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رییس جریان حکمت ملی این کشور، حوادث رخ داده در فلسطین اشغالی را به شدت محکوم کرد.

وی در پیامی با ابراز نگرانی شدید از تحولات حساس و تهدید کننده فلسطین اشغالی، که موجب به شهادت رسیدن و زخمی شدن ده‌ها تن شده است، این تجاوزها را به شدت محکوم و مجدداً مردم مظلوم فلسطین را صاحبان اصلی سرزمین، سرنوشت و هویت خود دانست.

رییس ائتلاف ملی شیعیان عراق از جامعه بین‌الملل و نهادهای بین‌المللی و در رأس آن سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست تا در مقابل تجاوزها و کشتار ملت فلسطین که با خونسردی از جانب نیروهای اشغالگر صهیونیستی انجام می‌شود، قاطعانه موضع‌گیری کنند.

حکیم همچنین خواستار موضع گیری حمایتگرایانه نهادهای بشری، حقوقی و فعالان دینی، سیاسی، دانشگاهی در سراسر دنیا و در جهان اسلام و کشورهای عربی در راستای روشن کردن حقایق حوادث خونین فلسطین شد.

وی تاکید کرد: جهان اسلام و کشورهای عربی باید در این زمینه نقش مؤثر ایفا و نسبت به این جنایت‌ها اعتراض و رفتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات