۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۹۱۱
آیت الله نوری همدانی:

انتقال سفارت آمریکا به قدس سبب تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی می شود

حضرت آیت الله نوری همدانی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد و گفت: قطعاً این کار آمریکا عمر رژیم صهیونیستی را به پایان خواهد برد.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد و گفت: قطعاً این کار آمریکا عمر رژیم صهیونیستی را به پایان خواهد برد.

وی  آمریکا را کشوری مستکبر و ظالم و استعمار گر دانست و افزود: بهترین تعبیر برای آمریکا همانست که امام راحل فرمودند که امریکا شیطان بزرگ است، انتقال پایتخت این کشور به سرزمین غصب شده بیت المقدس از همان خوی استکباری و شیطان صفتی آمریکا است ولی رییس جمهور آمریکا و صهیونیست بدانند مسلمان به زودی قدس شریف را آزاد خواهند کرد.

این مرجع تقلید با تأکید بر این که هر گونه اعتماد به آمریکا از این به بعد خیانت است، اظهار داشت: آمریکا می خواهد مردم ایران هم مثل بعضی از کشورهای عربی زیر سیطره او باشند و این آرزو را به گور خواهد برد، مردم ایران انقلاب کردند تا عزت خود را حفظ کنند و قلدرانی مثل آمریکا را بر روی جای خود بشناسند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسؤولان تصریح کرد:  دلخوش به اروپا و آمریکا نباشید و با قدرت ایمان، توکل به خدا، اعتماد به نیروی داخلی و داشتن وحدت و تبعیت از ولایت فقیه همت خود را بکار بگیرید و مشکلات را حل کنید، امروز اگر مسؤولان با روحیه جهادی کار کنند مطمئن باشند مشکلات حل خواهد شد./۱۳۲۳/

ارسال نظرات