۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۶۴۰۹۲
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

تحصیل کردگان اقتصاد لیبرالیسم نمی‌توانند اقتصاد مقاومتی را در کشور حاکم کنند

سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه با تأکید بر اجرایی کردن نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی گفت: کسانی که تحصیل‌کرده اقتصاد لیبرالیسم هستند، نمی‌توانند اقتصاد مقاومتی را در کشور حاکم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی

حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی، سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: یکی از عوامل سقوط انقلابها در طول تاریخ، وجود عوامل نفوذی در حکومتها بوده است، نفوذ در نظام به دشمن کمک میکند تا بدون نیاز به تهاجم نظامی حکومتی را به فروپاشی محتوایی و معنوی سوق دهد.

وی اظهار داشت: بیتردید انحرافهایی که امروز در اسلام مشاهده میشود حاصل عوامل نفوذی در صدر اسلام و پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) بوده است.

نایب رییس انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه با تأکید بر این که نباید از نفوذ دشمنان در لایههای مختلف نظام غافل شویم، ابراز داشت: برای مقابله با نفوذ دشمنان در وهله نخست باید راهکارهای دشمنان برای نفوذ در نظام را شناسایی کرده و سپس آن نفوذگاهها و دروازهها بسته شود.

وی با بیان این که شبکههای اجتماعی و فضای مجازی یکی از راهکارهای اصلی دشمنان برای نفوذ در انقلاب است، تصریح کرد: قراردادهای بیارزش مالی با شبکههای اجتماعی ارزش نفوذ دشمن بر حکومت را ندارد، به همین جهت مسؤولان باید هوشیار بوده و جلوی نفوذ را بگیرند.

سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه با تأکید بر اجرایی کردن نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: کسانی که تحصیلکرده اقتصاد لیبرالیسم هستند، نمیتوانند اقتصاد مقاومتی را در کشور حاکم کنند.

وی گفت: متأسفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افرادی را در لایههای مختلف نظام تزریق کردهاند که هیچ باوری به اثربخش بودن اقتصاد مقاومتی ندارند، چنین افرادی قراردادهایی با کشورهای مختلف امضا میکنند که به نفع حکومت نیست./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات