۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۵۸۷۳۳
حجت الاسلام آزادی‌خواه:

آخوندی انگیزه ای برای ادامه کار ندارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که آقای آخوندی دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار در وزارت راه و شهرسازی ندارد.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه سال ۹۶ در جلسه استیضاح عباس آخوندی پس از تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) گفت: سومین بار است که آقای آخوندی به مرحله استیضاح می‌رسد. باید از او پرسید چه اشکالی در کار وی است که اینگونه می‌شود.

وی افزود: شنیده‌ها حتی حاکی از آن است که آقای آخوندی خودش نیز دیگر تمایلی به ادامه کار ندارد. به چه دلیل باید فردی بی انگیزه در یک وزارتخانه ادامه کار دهد.

حجت الاسلام آزادی خواه درباره بدهی‌های وزارت راه وشهرسازی بیان داشت: باید شخص وزیر به دنبال برطرف کردن مشکلات مالی وزارتخانه خود باشد و یا حداقل قول برای انجام کارهای جدید به مردم داده نشود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از بی‌توجهی آخوندی به مسکن مهر ابراز داشت: مسکن به عنوان یک پدیده بی‌نظیر در سال 86 شروع به احداث شد، اما امروز شاهد هستیم که آقای آخوندی و دولت هیچ اهمیتی به این مسکن نمی‌دهند و مشکلات بسیار فراوانی در این مساکن وجود دارد.

وی اضافه کرد: نه تنها در کنار مسکن‌های مهر فضای سبز و تفریحی ایجاد نشده ، حتی مراکز درمانی نیز در نزدیکی این پروژه‌ها احداث نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از خرید‌های بی ضابطه هواپیما عنوان داشت: باید وزیر پاسخ بدهد که از 200 هواپیمای خریداری شده برای کشور چرا تنها فقط 7 هواپیما تحویل شده است.

وی ابراز داشت: وضعیت بد جاده‌ها و تصادفات جاده‌ای و بی‌تدبیری در مواقع حساس بارشی از جمله مواردی است که باید آقای آخوندی پاسخگو باشد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در پایان گفت: در روزهایی که مردم با مشکل شدید اشتغال مواجه هستند، چرا باید وزارت راه و شهرسازی از افراد بازنشسته استفاده کند؟/856/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات