۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۸۱۷۷

پیام انقلابیان بحرین در سالروز ورود اشغالگران سعودی

گروه های انقلابی بحرین در سالروز اشغال این کشور به وسیله نیروهای سعودی پیامی صادر و آن روز را روز سیاه بحرین توصیف کردند.
میدان اللؤلؤه بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های انقلابی بحرین در پیامی از حضور نیروهای سپر جزیره در این کشور به عنوان اشغال کشور یاد کرده و اظهار داشتند که این مساله سبب تحکیم گزینه مقاومت به عنوان تنها راه اخراج اشغالگران عنوان کردند.

در این پیام آمده است: در هفتمین سالروز اشغال بحرین از سوی نیروهای سعودی به صبر و استقامت ملت بحرین درود فرستاده و خاطره دردناک ورود نیروهای سپر جزیره متشکل از نیروهای آل سعود و آل نهیان که در پوشش آمریکایی ـ انگلیسی و سکوت شرم آور بین المللی صورت گرفت را یادآور می شویم.

گروه های انقلابی بحرین با اشاره به جنایت های اشغالگران مبنی بر ریختن خون مردم، تجاوز به حرمت ها، تخریب مساجد و حسینیه ها، تجاوز به همه مقدسات علیه ملت صلح طلب و استقلال و کرامت و آزادی خواه بحرین افزودند: نیروهای بزدل و اشغالگر که کینه مذهبی در دل دارند به حمایت از نظام غیرمشروع آل خلیفه پرداخته و درصدد تحکیم پایه های قدرت این نظام هستند که به دلیل قیام ملت به لرزه افتاده است. مردم بحرین شعار «سرنگونی نظام خونریز» سر داده و می خواهند صفحه دیکتاتوری و ظلم و قتل و شکنجه و بی عدالتی را ببندند.

این گروه ها از 14 مارس 2011 به عنوان روز سیاه در تاریخ بحرین یاد کرده و ادامه دادند: در آن روز خاک بحرین مملو از گلوله های گازی شد و جهانیان حمله وحشیانه و شنیع ارتش سعودی به مناطق مختلف بحرین و کشتار شهروندان بی گناه با سلاح آمریکایی را مشاهده کردند. سر شهید احمد فرحان دلیلی بر ذهنیت خونین آل سعود و سکوت شرم آور جهانیان به شمار می آید.

انقلابیان بحرینی تصریح کردند: هم اکنون 7 سال از آن روز می گذرد و ملت هیچگاه سکوت اختیار نکرده است و آمریکایی ها و انگلیسی ها نتوانستند با حمایت از آل خلیفه، بحرین را به دوران قبل از انقلاب 14 فوریه بازگردانند بلکه ملت سر خود را برافراشته و به دفاع مقدس می پردازد.

در ادامه این پیام آمده است که وجود نیروهای سعودی به معنای اشغال بحرین به شمار آمده که با همکاری دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس به جنایت می پردازد و نظام تروریستی آل سعود به ابراز حقیری در دست ائتلاف صهیونیستی ـ آمریکایی و همچنین به غده سرطانی ساخته استکبار جهانی برای ضربه زدن به امت مبدل شده است.

این بیانیه از سوی ائتلاف جوانان 14 فوریه، جریان الوفای اسلامی، جنبش حق و جریان العمل اسلامی صادر شده است./980/ب901/د

ارسال نظرات