۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۵۳۸۹۳
امام جمعه جهرم:

مدیران نسبت به مبانی انقلاب اسلامی فهم عمیق داشته باشند

امام جمعه جهرم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی همه جانبه است خواستار آشنایی و فهم عمیق مدیران دستگاه‌های اجرایی از مبانی انقلاب شد.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لطف‌‌‌الله دژکام پیش از امروز در جمع مدیران شهرستان جهرم با بیان اینکه دهه فجر یادآور انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران صرفاً جنبه سیاسی ندارد بلکه انقلابی همه جانبه بوده و یک وجهه الهی دارد.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه اگر یک انقلاب دارای جوانب متعدد باشد در حفظ، نگهداری و پیشبرد آن نیز باید همه جانبه‌نگری کرد، گفت: مدیران چنین نظامی باید به ابعاد مختلف این حرکت و انقلاب، آشنایی عمیق داشته باشند.

وی خواستار آشنایی و فهم عمیق مسؤولان دستگاه‌های اجرایی با مبانی انقلاب اسلامی شد و افزود: جنگ نرم به گونه‌ای است که درصورت نا آشنایی با مبانی انقلاب لطمه می‌خوریم.

حجت الاسلام دژکام دعوای کشور ایران با مستکبران جهان بر عدم پایبندی آنها بر بدیهیات دانست و بیان کرد: امروز مستکبران در دنیا خواهان بردگی ملت‌ها به سبک مدرن هستند.

وی با بیان اینکه مشکل مردم در دوران رژیم ستم‌شاهی تنها مسئله معیشتی نبود افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت بود و این تفکر که به‌دلیل حل نشدن مشکلات اقتصادی باید دوباره بردگی آمریکا کنیم، تفکری اشتباه است.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا در برابر نظام آمریکا است، اظهار کرد: دولت آمریکا بنای عقلایی را نمی‌پذیرد و به ملت‌های دیگر ظلم می‌کند و به‌دنبال افزایش ذرات‌خانه‌های هسته‌ای خود است.

وی با اشاره به رقابت جریان‌های سیاسی درون نظام ایران گفت: بی‌عدالتی نه از اصولگرایان پذیرفته‌است و نه از اصلاح‌طلبان، بلکه عدل و انصاف را باید در جمهوری اسلامی نسبت به مخالفان رعایت کنیم.

حجت الاسلام دژکام افزود: خدمات نظام متعلق به همه ادوار دولت‌هاست و تلاش‌های همه دولت‌ها را باید قدر دانست.

امام جمعه جهرم با انتقاد از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل عذرخواهی در خصوص صحبت‌های یک مشاور در خصوص محبت در خانواده گفت: در جامعه ایران محبت نسبت به همسر دو طرفه است، جامعه نیاز به محبت دارد و باید احساس محبت در بین مردم تقویت شود.

وی افزود: اگر مروت‌ها در جامعه تقویت شود حس جدایی بین مردم و مسؤولان ایجاد نمی‌شود و بنیان جمهوری اسلامی تقویت می‌شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات