۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۱۳۵
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

مسؤولان با کار جهادی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام گفت: مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را با کار جهادی برطرف کنند تا بهانه به دست دشمن نیفتد.
حجت الاسلام مختاری

حجت الاسلام روح الله مختاری مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: یکی از کارهایی که دشمن به طور ویژه بر روی آن برنامه ریزی کرده و از رسانه های نوپدید و فضای مجازی و ابزار ارتباطی جدید در این راستا استفاده می کند ناکارآمدن جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن تمرکز ویژه ای بر اذهان و قلوب جوانان دارد و سعی در زیبا جلوه دادن دوران ننگین طاغوت دارد، رژیمی که سرتاپای آن دارای مشکلات فراوانی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بود، ایران در آن زمان ننگین، هیچ حرفی برای گفتن در جهان نداشت، همچنین شاه  مملکت نیز از هیچ اختیاری برخوردار نیود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد: مردم، نخبگان و مجلس هیچ گونه دخالتی در سرنوشت کشور نداشتند، انقلاب اسلامی ایران در چنین فضایی شکل گرفت و مردم ایران اسلامی به جایگاه واقعی خود دست یافتند.

حجت الاسلام مختاری در ادامه تصریح کرد: همچنین برکات علمی، صنعتی و تکنولوژی که ایران را به درجات بالای علمی رسانده همچون خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: دشمن در تلاش است با ناکارآمد جلوه دادن نظام، مردم را از انقلاب و نظام مقدس نا امید کنند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، بنابراین مسؤولان باید مشکلات معیشتی مردم را با کار جهادی برطرف کنند تا بهانه به دست دشمن نیفتد و از طرفی نیز مردم با زیبایی ها و قدرت نظام مقدس برای رفع مشکلات شان آشنا شوند و دلسوزی مسؤولان را با تمام وجود درک کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تاکیدکرد: اگر جایی تخلفی در کشور تخلفی صورت می گیرد مسؤولان باید برخورد جدی کنند، باید در کار مسؤولان دولتی نظارت وجود داشته باشد و مجلس بر کار دولت نظارت کند و راه های تخلف را ببندند.

وی ادامه داد: همچنین اگر کسی تخلفی کرد قوه قضائیه باید قاطعانه برخورد کند و در اسرع وقت به پرونده وی رسیدگی کند،  با توجه به قطور بودن پرونده های اقتصادی، باید چندین قاضی و کارشناس را به کار بگیرند و این پرونده ها را هرچه زودتر به نتیجه برسانند تا مردم در این گونه مسائل خاص مثل دیگر مسائل، طعم عدالت در نظام مقدس را بچشند.

حجت الاسلام مختاری در پایان افزود: همه موارد یادشده، بسترهایی است که دشمن به راحتی می تواند برای رخنه در دل و جان مردم به ویژه جوانان ازآنها استفاده کند؛ از این رو مسؤولان موظفند تمامی این راه ها که روزنه ای برای نفوذ دشمن است را مسدود کنند./851/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات