۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۵۲۱۳۴
امام جمعه موقت بندرعباس:

تعلل برخی مسؤولان در اجرای انقلابی فرمان رهبری مانع عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به چالش های موجود در عدم تحقق اقتصادمقاومتی، روحیه اشرافی گری اکثر مدیران و عدم باور برخی مسؤولان به اجرای انقلابی فرمان مقام معظم رهبری در اجرای اقتصادمقاومتی را از مهمترین این چالش ها عنوان کرد.
حجت الاسلام تقوی

حجت الاسلام سیدعباس تقوی امام جمعه موقت بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات معبشتی مردم گفت: بنده معتقدم امکانات درون کشور برای تامین شغل و زندگی مردم کافی است، اما در این راستا با چالش هایی روبرو هستیم.

وی در ادامه روحیه اشرافی گری اکثر مدیران را نخستین چالش نام برد و افزود: یکی از چالش های پیشرو در راستای عدم تحقق اقتصاد مقاومتی این است که مدیران ما عمدتا روحیه اشرافی دارند، به قول تحلیلگران از خیابان انقلاب به بالای شهر تهران انتخاب می شوند، مسؤولان عمدتا خیلی پولدار و میلیاردر هستند و درد نان شب نداشتن، پول دارو و عدم توانایی نیازهای اولیه را ندارند، نمی دانند شرمندگی یعنی چه، چراکه هیچ وقت شرمنده نمی شوند.

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین تصریح کرد: بنده معتقد به عزل این مدیران هستم، این مدیران در هر سطوحی که باشند فرق نمی کند، خواه در دولت و یا در دستگاه قضا باشند، مجلس در برابر یک امتحان بزرگ قرار گرفته است، باید به نمایندگی از مردم و انقلاب یقه مسؤولان را بگیرند.

وی افزود: ساختار سیاسی بر این اصل تعریف شده که مردم مجبور نشوند برای رفع مشکلات خود به خیابان ها بیایند تا دشمن از این طریق برای اجرای توطئه های خود سوءاستفاده کند.

حجت الاسلام تقوی به دومین چالش در مسیر عدم تحقق اقتصادمقاومتی و رفع مشکلات معیشتی مردم اشاره و ابرازداشت: مسؤولان اشرافی اعتقادی به اجرای فرمان مقام معظم رهبری ندارند و به تعبیر دیگر، پولدارند و انقلابی نیستند، انقلابی بودن به این معنا نیست که در دهه فجر با شرکت در مراسم افتتاح پروژه ای در سخنرانی هایش نامی از امام راحل ببرند و یا پای صحبت های مقام معظم رهبری بنشیند.

وی تاکید کرد: مسؤول انقلابی کسی است که گام اساسی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد، هرکس برندارد یا غیر انقلابی و یا ضدانقلابی است، مسؤولی که می تواند برای تحقق این مهم گام بردارد اما دریغ کند ضدانقلاب است، چراکه تعمدا با واردکردن فشار به مردم، نارضایتی آنان را به بار می آورد.

امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر اینکه در این راستا می توان گفت که فتنه دو مدل اعم از فتنه عیان و خاموش وجود دارد، افزود: فنته عیان همان فتنه 88 و کار نکردن مسؤولان و چوب لای چرخ اقتصاد مملکت کردن برای ناراضایتی مردم به عنوان فتنه خاموش، خطرناک ترین فتنه است./۸۵۱/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات