۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۴۵۹۷۷
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان:

عدم شناخت دشمن جامعه را دچار مشکل می کند

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان با تاکید بر اینکه برخی افراد به دلیل عدم شناخت صحیح از دشمن برای خود و کشور مشکل ایجاد می کنند، گفت: هدف و راهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کل دنیا به ویژه جهان غرب متفاوت است.
حجت الاسلام خانه گیر

حجت الاسلام عیسی خانه گیر رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به بهترین راه برای شناخت دشمن از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: هر زمان که دشمن از شما تعریف و تمجید می کند بدانید که کارتان اشتباه است اما اگر دیدید دشمن به شما بی احترامی می کند متوجه باشید که کارتان درست و راهتان صحیح است.

وی افزود: درحال حاضر به مصداق این سخن امام راحل رسیده ایم، دشمنان تا قبل از اغتشاشات، مردم ایران را مردمی تروریسم می نامیدند اما به یکباره دایه مهربانتر از مادر شده و به حمایت از مردم برخاسته اند و این تغییر رفتارهای دشمنان با مردم ایران جای بسی تعجب است.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان تصریح کرد: افراد خطاکار و هنجارشکن باید از تعریف و تمجید دشمنان از آنان متوجه شوند که کارشان اشتباه و خلاف قانون است، رژیم صهیونیزم کمر به نابودی ایران اسلامی بسته است، بنابراین افرادی که به خطا می روند باید متوجه کار اشتباه خود شوند و از راه اشتباه بازگردند.

وی ادامه داد: از راه قانون و طی کردن مراحل قانونی می توان صدای خود را به گوش مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رساند، مهمترین ملاک و معیار شناخت دشمن، همین راهکار حضرت امام راحل است.

حجت الاسلام خانه گیر بیان کرد: دشمن در مقام صلح و دشمنی، کارش نیرنگ و توطئه و دشمنی است و در هر شرایطی دست از دشمنی برنمی دارد و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود است.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان همچنین اضافه کرد: دشمن با ورود به هر کارزاری تنها به دنیال دست یافتن به اهداف خود بوده و برای رسیدن به این اهداف از هیچ نیرنگ و توطئه ای دریغ نمی کند و درصدد آن است تا ازهر طریق ممکن نقشه های خود را عملی و به نتیجه برساند.

وی گفت: منافع دشمن اقتضا می کند تا از راه صلح و دوستی و یا از طریق تحریم و یا تحریک برخی عوامل داخلی کشور و ایجاد جو ناامنی، حرکات شتابان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کند و آهسته کنند.

حجت الاسلام خانه گیر بیان داشت:  ملت ایران اسلامی، فتنه 88 را حباب روی آب می دانستند اما این فتنه و آشوب کمتر از حباب روی آب است و عده ای آشوب طلب و فتنه گر و فریب خورده تیرشان به سنگ خواهد خورد.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان ادامه داد: متاسفانه برخی افراد به دلیل عدم شناخت صحیح از دشمن برای رسیدن به امیال دنیوی خود دچار مشکل می شوند، دشمن حتی خیرخواه ملت ها و دوستان خود نیست و تا زمانی که بداند منافعش تامین می شود از راه دوستی وارد می شود به محض اینکه منافع خود را درخطر ببیند حتی به دوستان خود رحم نمی کند.

وی گفت: هدف و راهکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کل جهان به ویژه جهان غرب متفاوت است و همین مانع برای نظام امپریالیسم و نظام سرمایه داری غرب است که در مقابل چنین نظامی با این رویکردی که هدفش تنها یاری رساندن به مظلومان عالم است می ایستند.

حجت الاسلام خانه گیر تاکید کرد: مردم ایران اسلامی به خوبی دریافته اند که با مقاومت در برابر نظام امپریالیسم خواه ناخواه به اهداف و نیات بلند خود دست خواهند یافت و این امر مهم جز در سایه تبعیت از رهبری و وحدت و همدلی میسر نخواهد شد. /851/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات