۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۴۵۹۷۴
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصراصفهانی:

دو قطبی کردن جامعه و درگیری طیف های مختلف هدف دشمن است

حجت الاسلام پرورش با اشاره به روش‌های دشمن در جنگ نرم برای پیشبرد اهداف خود علیه انقلاب اسلامی، گفت: دو قطبی کردن جامعه و درگیر کردن طیف های مختلف مردم با یکدیگر یک فتنه از قبل طراحی شده دشمن است.
حجت الاسلام پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن پرورش، رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، شامگاه امروز در جلسه آگاه سازی سیاسی ویژه کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به آیه 118 سوره مبارکه آل عمران گفت: دشمن همیشه و در همه حال به فکر ضربه زدن به نظام اسلامی و مشغول توطئه چینی علیه نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان اینکه موقعیت ژئوپلوتیک ایران و اهمیت این سرزمین از لحاظ سیاسی، جغرافیایی ودیگر شرایط ویژه باعث چشم داشت همیشگی دشمنان به این مرز و بوم است، اظهار کرد: پس از اینکه دشمن شکست خود را در جنگ سخت و نظامی قطعی دید به جنگ دیگری به نام جنگ نرم روی آورده است.

تزلزل در عقاید، از حربه‌های دشمن در جنگ نرم است

حجت الاسلام پرورش در ادامه افزود: جنگ نرم به معنای ایجاد تردید و تزلزل در عقیده است و در این بخش دشمن سعی می کند با استفاده از غول رسانه ای که در اختیار دارد اساسا وجود دشمن را انکار کرده و جنگ طلبی را به عنوان یک اتهام برای نظام اسلامی مطرح کند، یک مطالعه ضمنی در مورد تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران به وضوح این مطلب را نشان خواهد داد که کدام طرف همواره در پی ایجاد جنگ بوده است.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، شناخت دشمن و شیوه های دشمنی او را امری لازم و ضروری برای نسل جدید برشمرد و تصریح کرد: نباید از این نکته غافل شد که مشکلات و نارسایی ها وجود دارد و قطعا اعتراض به کاستی ها و درخواست رفع مشکلات یک خواسته شرعی و قانونی ملت ایران است.

وی با اشاره به سوء استفاده دشمن از جو به وجود آمده در کشور به سود خود و در راستای اهداف توطئه آمیز خود، اظهار کرد: این مردم هستند که باید با بصیرت و هوشیاری اجازه سوء استفاده را از دشمن سلب نمایند، دلسوزی سران استکبار جهانی که سرکوب معترضان داخلی در کشور خودشان برای آنها یک موضوع عادی قلمداد می‌شود امری مضحک است، از همه عجیب تر دلسوزی نتانیاهو برای مشکلات ملت ایران است، شخصی که دستش آلوده به خون هزاران کودک بی گناه است.

شایعه پراکنی‌ها نشان دهنده عجز دشمنان است

حجت الاسلام پرورش شایعه پراکنی در فضای مجازی را نشانه عجز دشمنان در پیشبرد اهداف خود قلمداد کرد و گفت: جوانان بصیر ایران اسلامی با کمی تأمل و مطالعه در مواجهه با شبهات و شایعات می توانند بطلان ادعاهای دشمنان را به وضوح ببینند. در جنگ نرم اولین اقدام دشمن ایجاد تردید، تحیر و سرگشتگی درون جامعه  است که عدم زودباوری و مطالعه و تحقیق در مواجهه را شبهات دشمن در این زمینه نابود کننده این اقدام دشمن است.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، دومین اقدام دشمن در جنگ نرم را ایجاد اختلاف بین مؤمنین دانست و اظهار کرد: دو قطبی کردن جامعه و درگیر کردن طیف های مختلف مردم با یکدیگر یک فتنه از قبل طراحی شده دشمن است، شعار تفرقه بینداز و نابود کن شعار سرویس‌های اطلاعاتی آمریکاست.

وی جنگ روانی را از دیگر روش‌های دشمنان در جنگ نرم برشمرد و تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا مدتی پیش مردم ایران را تروریست قلمداد کرد و حال با چهره دیگری به تحقیر ملت ایران پرداخته و در جمله‌ای بسیار تحقیر آمیز ملت بزرگ ایران ملتی گرسنه عنوان کرده است. شرم آور این است که بعضی با بی‌بصیرتی و کوردلی زمینه را برای این تحقیر از سوی دشمنان بین المللی فراهم آورده اند.

آمریکا همیشه وعده‌های دروغین می‌دهد

حجت الاسلام پرورش خاطرنشان کرد: شایعه، تضعیف باورهای دینی و دادن وعده های دروغین جزء اقدامات دشمن در زمینه جنگ نرم است، همین آمریکایی که به هیچ کدام از تعهدات خود در معاهده برجام عمل نکرد و پرونده ای سیاه نزد ملت ایران دارد باز سعی می کند عده ای را فریفته وعده های دروغ خود کند.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصراصفهانی، راه مقابله با دشمنی دشمنان را بنا به آیات قرآن که توصیه همیشگی رهبر انقلاب اسلامی نیز بوده است، استقامت و پایداری عنوان کرد و گفت: ان شاء الله گرد و غبار این فتنه نیز فرو خواهد نشست و نقاب از چهره منافقان برداشته خواهد شد چرا که یکی از برکات فتنه در کلام حضرت علی علیه السلام شناخت حق و باطل است./1304/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات