۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۴۵۹۶۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

زمان تجمع محکومیت فتنه گران در شهر تهران تغییر یافت

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تغییر زمان تجمع محکومیت فتنه گران در شهر تهران به تاریخ دیگری خبر داد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی از تغییر زمان تجمع محکومیت فتنه گران در شهر تهران خبر داد و افزود: بنا بر این است، که جهت محکومیت تحرکات ضد انقلاب طی روزهای آینده حماسه باشکوهی خلق شود و از سوی دیگر جمع زیادی از مومنین و شهروندان انقلابی تهران خواستار تعیین روز دیگری غیر از جمعه برای حضور حداکثری گروه ها، تشکل ها و آحاد مردم بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: به این دلایل و نیز انتخاب  مکان مناسبی برای برگزاری تظاهرات محکومیت فتنه گران، از این رو تظاهرات شهر تهران بعد از نماز جمعه برگزار نخواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم مومن و انقلابی شهر تهران و نیز قدردانی از احساسات این عزیزان، اضافه کرد: قطعا زمان و مکان تجمع مردم مومن شهر تهران در محکومیت فتنه گران و مزدوران، پس از مشخص شدن به اطلاع مردم انقلابی خواهد رسید.

حجت الاسلام محمودی گفت: البته تظاهرات شهرستان های استان تهران در روز جمعه و بعد از اقامه نماز جمعه طبق اعلام قبلی برگزار می شود و تغییر زمان تظاهرات، تنها مختص شهر تهران است.

بر اساس این گزارش، پیش از این قرار بود، تظاهرات محکومیت فتنه گران و مزدوران در استان تهران بعد از نماز جمعه ۱۵ دی ماه برگزار شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات