۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۵۴۵۹۵۷
امام جمعه بندرعباس:

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم برنامه ریزی کند

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه مردم باید بیش از پیش دشمن را بشناسند، گفت: دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم برنامه ریزی کند و رفع مشکلات آنها را در اولویت نخست برنامه های خود قرار دهد.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عصر امروز در راهپیمایی عظیم مردمی در حمایت از مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین محکوم کردن اعمال آشوبگران و هنجارشکنان در بندرعباس خطاب به دشمنان و در رأس آنها آمریکا و نوچه آن آل منحوس سعودی گفت: مگر ملت ایران را نشناختید؟ سیلی های فتنه 88 را فراموش کردید؟ در خیابان ها آشوب کردید و مردم سیلی های خود را محکم به روی شما نواختند، باز توبه نکردید.

وی در ادامه خطاب به دشمنان نظام و انقلاب افزود: فتنه همان فتنه و مردم نیز همان مردم غیور و ولایتمدار هستند، مملکت یکپارچه علیه شما قیام کرد و اگر باز فضولی کنید مردم همچنان قیام خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین خطاب به رییس جمهور نادان آمریکا تصریح کرد: ترامپ؛ واقعا این ملت را نشناختی؟ ملت ولایتمدار ایران اسلامی با رهبری اش پیمان دارد، این مردم ولایت فقیه را جان خود می دانند اگر به خیال خام خود می توانی این جان را از ملت ایران بگیری باید بگوییم کور خواندی.

آیت الله نعیم آبادی همچنین خطاب به استکبار ادامه داد: مردم یکپارچه مطیع رهبرشان هستند، ملت ایران ملتی ولایی است، ای دشمنان خجالت بکشید، هیچ غلطی نمی توانید بکنید، جز اینکه عرض خود می بری و زحمت ما می دارید، البته این فضولی هایتان ضمن اینکه ایجاد زحمت می کند برکاتی نیز برای ملت دارد و آن اینکه مردم دشمن خود را بهتر می شناسند.

وی اضافه کرد: ای دشمنان، دنیا ملت ایران را بهتر می شناسد و بعد از حدود 40 سال با یک گستاخی نسبت به رهبر معظم انقلاب، چگونه خونش به جوش آمده است، بنگرید و کور نباشید.

امام جمعه بندرعباس گفت: خطاب ما به استکبار جهانی این است که ملت ایران اسلامی، تا قدس را آزاد نکنیم و پا بر گلوی شما نفشاریم از راه مان جدا نمی شویم، این مهمترین پیام ما به استکبار است.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه جریان فتنه ادامه دارد و ممکن است فردا نیز اتفاق بیفتد افزود: فتنه گران هر زمان و هر مکان، بدانند و آگاه باشند که ایران اسلامی و مردم، انقلابی هستند و رهبرشان نیز جز سیدعلی خامنه ای، فرد دیگری نیست.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی مردم ایران اسلامی گفت: مردم باید بیش از پیش دشمن را بشناسند چراکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکیدات فراوانی بر دشمن شناسی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین خطاب به رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ، رفتارهای ناشایست آشوبگران و هنجارشکنان در ایران اسلامی را فرماندهی می کنی؟ و شما ای آشوبگران، خجالت نمی کشید که به فرمان ترامپ عمل می کنید و خاندان کثیف پهلوی را فراموش نمی کنید؟

آیت الله نعیم آبادی همچنین افزود: طرفداری از رژیم دزد، منحوس و منحط و زورگوی پهلوی شرم دارد، آنان با پول مردم ایران ده ها سال در خارج از کشور زیباترین زندگی را دارند و اگر صدها سال هم بمانند باز با پول مردم ایران زنده اند.

وی، مردم را سرمایه انقلاب و نظام و پشتیبان ولایت فقیه خواند و گفت: دل رهبری به مردم خوش است، رهبری و مردم متعلق به هم هستند و شعار "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده را شعاری زیبا و بجا است.

امام جمعه بندرعباس خطاب به دولت بیان کرد: مردم مشکلاتی دارند، حل مشکلات مادی مردم را اولویت نخست خود قرار دهید، مشکلات مردم را جدی بگیرید و برای رفع مشکلات معیشتی مردم، برنامه ریزی کنید، این خواسته رهبر و همه امت حزب الله است./851/پ203/ب1

ارسال نظرات