۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۴۵۹۵۵
همزمان با سراسر کشور؛

بندرعباسی‌‌ها اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس عصر امروز در اقدامی خودجوش در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و محکوم کردن اعمال آشوبگران به خیابان‌ها آمدند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.
۱۳ دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر همزمان با سراسر کشور، عصر امروز در شهر بندرعباس از میدان ابوذر آغاز و تا مصلی شهدای گمنام این شهرستان ادامه داشت.

مردم مومن و متعهد شهرستان بندرعباس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته عصر امروز در میدان ابوذر گرد هم آمده و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

این راهپیمایی در سایر شهرستان‌های استان هرمزگان نیز به صورت یکپارچه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: هرکسی تحت هر عنوانی و با هر حرکت و نگاهی بخواهد به سه اصل مهم نظام توهین و یا خدشه وارد کند باید بداند که مردم این حرکات ناشایست را تحمل نخواهند کرد.

وی در ادامه افزود: دشمن بداند که ما پیرو خط امام حسین(ع) هستیم، چنانکه مولایمان اباعبدالله الحسین(ع) فرمودند: اگر احیای دین جدم جز با ریخته شدن خون من محقق نمی شود پس ای شمشیرها بیائید و مرا دربر بگیرید، ما نیز با تأسی از این جمله زیبا از مولایمان، به استکبار و استعمار اعلام می کنیم که اگر حفظ نظام و اسلام و ولایت فقیه جز با ریخته شدن خون ما محقق نخواهد شد ما جان ناقابل خود را فدای انقلاب، اسلام و ولایت خواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: مردم ایران اسلامی، دشمنان خود را به خوبی می شناسند، دشمن ما؛ امریکا، اسرائیل و آل سعود است و همه ما فریاد مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سرمی دهیم.

گفتنی است، شعار "مرگ بر منافق فتنهگر" و " این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده" مرگ بر آمریکا، "مرگ بر اسرائیل" و مرگ بر آل سعود خبیث" نشان دادند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادند./851/پ203/ب1

ارسال نظرات