۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۵۴۵۹۵۳
از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل صورت گرفت؛

محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران و دعوت به حضور در راهپیمایی مردمی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل‏ در خصوص محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران و دعوت به حضور در راه‌پیمایی مردمی روز پنجشنبه بیانیه ای را صادر کرد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل‏ در خصوص محکومیت اقدامات اخیر آشوبگران و دعوت به حضور در راهپیمایی مردمی روز پنجشنبه بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل‏ به شرح زیر است:

درست زمانی که ایران اسلامی شاهد پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت و شکست همه‌جانبه استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف نبرد بین‌المللی است، دشمنان داخلی و خارجی این کشور با تلاشی همه جانبه برای سوءاستفاده از مطالبات مردمی در راستای ایجاد ناآرامی‌های اجتماعی و نفوذ به صفوف یکپارچه ملت همچون چهار دهه گذشته تاریخ انقلاب اسلامی آغاز کرد. این برنامه‌ریزی، خود را در قالب تخریب اموال عمومی و سردادن شعارهای ساختارشکنانه در کنار اعتراضات آرام معیشتی مردم نشان داد و قطعاً همچون گذشته، تلاش دشمنان برای غبارآلود کردن فضا و پیوند زدن مشکلات اقتصادی مردم با مسائل سیاسی، با ناکامی مواجه خواهد شد.

البته در این میان، حقیقت غیرقابل‌انکاری نیز وجود دارد: مردم حق‌دارند از بابت گرانی، تورم افسارگسیخته و بیکاری گسترده جوانان و فقر و فساد گله‌مند باشند. بنابراین انتظار می‌رود تحرک جدی‌تر و اقدام مؤثرتری از سوی دولت محترم برای بهبود شاخص‌های مهم اجتماعی و کنترل هوشمندانه و منطقی اعتراضات مشاهده شود.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، ضمن تأکید بر حق مسلم آزادی بیان عموم ملت و همچنین لزوم برقراری آرامش در سطح جامعه و جدا کردن صف معترضان اجتماعی از اغتشاشگران و معاندان با انقلاب اسلامی، تأکید می‌نماید مسوولیت چاره‌اندیشی فوری برای حل معضلات و برقراری امنیت و عدالت اجتماعی که خواسته اصلی همه مردم است، متوجه دولت محترم بوده و انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن، شاهد اقدامات مؤثر و اساسی جهت برقراری آرامش پایدار در سطح جامعه از سوی مسوولان محترم باشیم.

اعضای جبهه مردمی در کنار قاطبه مردم شهیدپرور استان اردبیل ضمن محکوم نمودن اقدامات آشوبگرانه عده‌ای عناصر فرصت‌طلب که سر در آبشخور دشمنان این مرز و بوم دارند، و  بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری، اعتقاد راسخ دارد کشتی انقلاب تنها در سایه هدایت و رهبری ولی امر مسلمین به ساحل امن خواهد رسید و فرمایش حکیمانه حضرت امام(ره) را خاطرنشان می‌کند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم، اقشار و اصناف و  گروه‌های سیاسی با هر گرایش و سلیقه‌ای که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌نمایند، به حضور در راه‌پیمایی مردمی روز پنجشنبه 14دی ماه، همچنان آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به دولت و سایر قوا در راستای حل مشکلات مردم شریف اعلام می‌نماید./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات