۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۴۵۹۴۸
مدیر ارتباطات حوزه علمیه همدان:

جنس شعارهای معترضان با مطالبات اجتماعی سازگاری ندارد

حجت الاسلام کاظمی گفت: از عنوان اقتصاد مقاومتی مشخص است که وقتی صحبت از اقتصاد مقاومتی می کنیم عرصه درگیری ما با مستکبران صرفا در حیطه نظامی نیست.
سعید کاظمی

حجت الاسلام سعید کاظمی، مسؤول امور ارتباطات حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: شیطنت کشورهای غربی و مرتجع مطقه در اتفاقات اخیر در کشور کاملا مشهود است.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: اعتراض بر مشکلات حق مردم است اما معترضان باید بدانند که باید در چارچوب قانون و در ساز و کارهای قانونی مراتب اعتراض خود را ابلاغ کنند.

وی افزود: لیدرهای حاکم بر این جریان از دولت های مرتجع منطقه حمایت می شوند تا به اهداف آنها دست پیدا کنند و آرامش و امنیت داخلی را هدف قرار داده اند.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: به این معنا باید به بیگانگان در عرصه اقتصاد به عنوان یک دشمن نگاه کنیم به همین دلیل اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که مبتنی بر دشمن شناسی باشد.

مسؤول ارتباطات حوزه علمیه همدان تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی کاملا روشن است و مبنای اقتصاد مقاومتی اقتصاد درون زا است و به جای قرار داد بستن با بیگانگان به کار گیری افراد در داخل کشور در دستور کار قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: از نظر عموم کارشناسان سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تنها راه است و به غیر این راهی برای علاج اقتصاد کشور نیست و ما هنوز در اجرای اقتصاد مقاومتی توفیقی جز گزارشات غیرواقعی به دست نیاورده ایم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات