۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۹۴۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه:

حساب مطالبه گران وضعیت اقتصادی با اغتشاشگران جدا است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شیطنت برخی کشورهای عربی منطقه در حوادث اخیر، گفت: برخی دول عربی کوچکتر از آن هستند که برای ما مزاحمتی ایجاد کنند.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: اغتشاشات اخیر حاصل اتاق فکر صهیونیزم، آمریکا و عربستان بود.

وی ادامه داد: افراد نقاب زده با پول بهایی و نیرنگ منافقان و همکاری سلطنت طلب ها شهرهای کوچک را نشانه گرفته و با ضرب الاجل به ایجاد رعب، وحشت و خسارت به بیت المال و وارد کردن ضربه به مردم پرداخته اند.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: حساب مطالبه گران وضعیت اقتصادی با اغتشاشگران جدا است و مردم بصیر در هیچ شهری با اغتشاشگران همکاری نکرده اند و آشوب گران در اوج تنهایی مذلت خود را به نمایش گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: توئیت ترامپ که حقارت آمریکا را به تصویر می کشید چون بچه ای یک بام و دوهوا امیدی برای مرتجعان منطقه شده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شیطنت برخی کشورهای عربی منطقه اظهار داشت: برخی دول عربی کوچکتر از آن هستند که برای ما مزاحمتی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: همگان چشم خود را به کلام رهبری سپرده اند و هرگز لحظه ای انقلاب را تنها نمی گذارند و تحسین شهدا بر مردم ما از براهین غیر قابل انکار است./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات