۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۴۵۹۴۵

خروش خودجوش ملت انقلابی ایران علیه آشوبگران

صبح امروز بسیاری از مردم استان‌های کشور بار دیگر با حضور خود حماسه ای آفریدند و علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات قیام کردند.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ملت بصیر و ولایی ایران صبح امروز بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد البته مردم در شعارهای خود به این نکته اشاره داشتند که مسؤولان باید به مشکلات معیشتی مردم هر چه زودتر رسیدگی کنند.

خروش اهوازی ها علیه آشوبگران و حامیانشان

اهواز امروز شاهد خلق حماسه دیگری بود. مردم اهواز از ساعت 9:30 صبح امروز با صدایی رسا، بیعت دوباره خود را با ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) در گوش جهانیان به ویژه مستکبرین و ایادی منطقه ای و داخلی آنان فریاد زدند.

این راهپیمایی بزرگ در یک روز غیر تعطیل از میدان مولوی(سه گوش) آغاز شد و تا چهارراه آبادان ادامه داشت، هزاران نفر از مردم اهواز حضور یافتند و بسیاری کفن پوش شعار جانم فدای رهبر را سر دادند.

ادامه مطلب....

مردم خراسان شمالی پاسخ اغتشاشگران و آشوب‌طلبان را دادند

امروز، سیزدهم دی‌ماه، مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران و آشوب‌طلبان اقدام به برگزاری راهپیمایی و تظاهرات کردند.

در بجنورد، مرکز استان راهپیمایی و تظاهرات مردم با وجود هوای سرد زمستانی و شرایط نامساعد جوی، ساعت 10 صبح از مسجد امام خمینی (ره) آغاز شد و به سمت مسجد انقلاب ادامه یافت.

این راهپیمایی در شهرهای شیروان از چهارراه دفاع مقدس به سمت میدان انقلاب، اسفراین از خیابان ولی عصر به سمت میدان امام خمینی (ره)، در آشخانه از چهارراه شهرداری به سمت مصلای جمعه، قاضی از محل دفتر امام جمعه تا حسینیه شهر، پیش قلعه از خیابان مخابرات تا مسجد شهر، در شهر گرمه از میدان ارشاد تا چهارراه مرکزی و در شهر راز هم از چهارراه شهید بهشتی تا مسجد جامع شهر برگزار شد.

ادامه مطلب...

راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اغتشاشگران برگزار شد

مردم ولایتمدار استان لرستان صبح امروز در شهرهای مختلف با حضور وحدت آفرین مسیرهای راهپیمایی را طی کردند و اعلام انزجار خود را نسبت به آشوبگران نشان دادند.

مردم لرستان از پیرو و جوان و زن و مرد، امروز به میدان آمدند و با محکومیت آشوبگران فریاد خود را در راستای پایبندی نسبت به انقلاب و نظام باری دیگر به گوش دنیا رساندند.

مردم خرم آباد با حضوری بی نظیر از مصلی الغدیر خرم آباد با سر دادن شعارهایی همچون «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر فتنه گر، فتنه گر ننگت باد، مرگ بر انگلیس و آمریکا» به سمت میدان کیو حرکت کردند.

خروش مردم در راهپیمایی امروز نشان از ایستادگی پای انقلاب و ارزش های اسلامی بود، این حضور باری دیگر به دشمنان داخلی و خارجی نظام ثابت کرد ملتی که برای این انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم کرده اند، همواره پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن توطئه های دشمنان و استکبار پیش قدم هستند.

ادامه مطلب...

راهپیمایی مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم قم به همراه طلاب و روحانیان در اعتراض به حوادث اخیر در کشور و آشوب آفرینی و اغتشاش عده ای فرصت طلب و فتنه گر دست به تظاهرات زدند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی اعتراض آمیز مردم قم در محکومیت آشوب ها و اغتشاشات اخیر با حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه و دیگر اقشار مردمی برگزار شد

این راهپیمایی از میدان جانبازان به سمت حرم مطهر انجام شد. مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امام و رهبری و حمل پلاکاردهایی با مضمون شعارهای حماسی و ارزشی، مداخله بیگانگان در امور داخلی ایران اسلامی و فتنه گری عده ای خودفروخته را محکوم کردند.

ادامه مطلب...

مردم با بصیرت کرمانشاه پاسخ اهانت اغتشاشگران را دادند

تجمع مردم انقلابی، هیئات مذهبی و خروش خودجوش مردم کرمانشاه علیه اغتشاش فتنه گران در میدان آزادی این شهر برگزار شد.

گقتنی است مردم انقلابی کرمانشاه با سردادن شعار "اباالفضل علمدار، خامنه ای نگهدار" و فتنه گران حرمت ارباب شکستند علمدار کجایی" انزجار خویش را از اقدامات حرمت شکنانه فتنه گران نشان دادند.

ادامه مطلب...

خروش انقلابی مردم شهرهای تنکابن و نوشهر علیه اغتشاشگران

همزمان با برخی نقاط مختلف کشور مردم شهرستان های نوشهر و تنکابن نیز با حضور حماسی خود، اقدامات چند روز اخیر برخی اغتشاشگران در کشور را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان نوشهر امروز به صورت خودجوش علیه آشوب‌گران حوادث اخیر راهپیمایی کردند و با اعلام حمایت از اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

همچنین مردم معترض در این راهپیمایی خودجوش و حماسی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر ننگت باد، نوکر آمریکایی ننگت باد و مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر ضمن حمایت قاطع از انقلاب از آرمان های نظام و رهبری دفاع کردند.

بر اساس این گزارش، جمعیت معترض راهپیمایی امروز نوشهر همچنین دخالت های آشکار آمریکا و رییس جمهور این کشور در اهانت به ملت ایران را به شدت محکوم کردند.

ادامه مطلب...

/۱۳۲۵//۲۰۳/خ

ارسال نظرات