۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۵۹۴۲
آیت الله کعبی:

حضور مردم در راهپیمایی، پایان فتنه ۹۶ را رقم زد

آیت الله کعبی حضور مردم انقلابی در اقصی نقاط کشور پایان فتنه ۹۶ را رقم زد و راهپیمایی امروز دل همه وفاداران به آرمان های امام و انقلاب را در داخل، عرصه بین الملل و محور مقاومت شاد کرد.
آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای پشتوانه عظیم مردمی و برخوردار از استحکام داخلی براساس انسجام، وحدت و هویت ملی و حضور مردم مؤمن و انقلابی در صحنه است، اظهار داشت: راهپیمایی شکوه وحدت و سیل خروشان مردم اهواز که دربرگیرنده همه سلایق و قومیت ها بود نشان دهنده آن است که اغتشاشگران در میان ملت جایی ندارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم اهواز دست دشمنان را خوانده اند، عنوان داشت: انقلاب اسلامی متعلق به ملت ایران است و اهوازی ها پایان فتنه 96 را رقم زدند و راهپیمایی امروزشان دل همه وفاداران به آرمان های امام و انقلاب را در داخل، عرصه بین الملل و محور مقاومت شاد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور اهوازی ها در راهپیمایی شکوه وحدت نشان داد که همچنان به آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه دل بسته هستند و این راهپیمایی برایشان تجدید بیعت دوباره آرمان های امام و شهدا و ولایت فقیه و رهبری است.

آیت الله کعبی راهپیمایی شکوه وحدت را سرمایه اجتماعی بزرگی برای انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: این راهپیمایی اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان و اغتشاشگران کشاند و نشان داد که سرمایه اجتماعی انقلاب بسیار عظیم و درخشان است و دشمن در برابر عمق اعتقادات مردم به انقلاب و میهن هیچ غلطی نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: مردم در راهپیمایی شکوه وحدت پشتیبانی شان را از ولایت فقیه، انقلاب و ارزش ها و باورهای اسلامی نشان دادند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات