۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۹۳۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان با پشتوانه مردم در جهت رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که خواسته ها و مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است و مسؤولان وظیفه دارند در جهت رفع این دغدغه ها تلاش کنند، گفت: متأسفانه برخی سیاست های نادرست اقتصادی سبب بروز نارضایتی های عمومی شده است.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در راهپیمایی مردم نوشهر در محکوم کردن اقدامات چند روز اخیر اغتشاش گران، از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند مردم ولی نعمت هستند.

وی به نقش و جایگاه مردم در پیروزی، استحکام و ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب عظیم از نخستین روز آغاز جرقه آغاز نهضت به دست توانای مردم همیشه در صحنه و با رهبری امام خمینی(ره) آغاز شد  و شکل گرفت.

امام جمعه نوشهر با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: این مردم در چهار دهه اخیر بحران ها و فتنه های متعددی را پشت سر گذاشتند تا خدای ناکرده لطمه ای به این انقلاب وارد نشود.

وی با اشاره به این که ایجاد توطئه در مسیر انقلاب یکی از مهم ترین اقداماتی بود که مردم کشورمان چهل سال است آن را تجربه کرده اند، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب با سناریوهای مختلف اعم از ایجاد اختلاف بین اقوام، اختلاف بین مردم و دولت در دوم خرداد، اسلام طالبانی و انحصارطلبی، مقابله با ولی‌فقیه و فتنه 88 دشمنی‌های خود را ابراز کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان باید بدانند که نگاه ملت ایران به ولایت فقیه اعتقادی است، تصریح کرد: بدخواهان انقلاب باید بدانند که مسائلی امروز در کشورمان می گذرد بر اعتقادات مردم هیچ تأثیری ندارد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که دشمنان در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات آن فتنه را در کشور به وجود آوردند، بیان داشت: در آن مقطع دشمن اصل نظام و انقلاب را هدف گرفته بود که خوشبختانه با حضور حماسی مردم دشمن شکست خورد.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که امروز دشمن به بهانه مسائل اقتصادی قصد ایجاد بلوا و آشوب در کشور را دارد، گفت: بدخواهان انقلاب باید بدانند که مردم کشورمان برای همیشه در صحنه حاضر هستند و از اصل انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان پس از شکست های متعدد در منطقه تلاش کردند تا فتنه جدیدی را ایجاد کنند، گفت: به همین دلیل در نخستین گام فتنه کردستان را به وجود آوردند که با فتوای مرجعیت شیعه این فتنه خنثی شد.

وی با بیان این که این شکست ها عزم دشمنان را برای ایستادگی در برابر ملت ایران مصمم تر کرده است، افزود: اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند.

امام جمعه نوشهر به حمایت های دروغین رییس جمهور آمریکا از اغتشاش و ناامنی در کشورمان اشاره کرد و افزود: ترامپ کسی است که در برجام ملت ایران را تروریست نامید و تحریم‌های زیادی علیه ایران را تشدید و تمدید کرد و اکنون از اغتشاشات اخیر ایران حمایت می‌کند.

حجت الاسلام مشایخ در ادامه با بیان این که اعتراض با اغتشاش متفاوت است، افزود: اعتراض و نقد دلسوزانه باید در چارچوب قانون باشد و مسؤولان نیز باید به این اعتراض‌ها گوش دهند و آن‌ها را برطرف کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که خواسته ها و مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است و مسؤولان وظیفه دارند در جهت رفع این دغدغه ها تلاش کنند، بیان داشت: متأسفانه برخی سیاست های نادرست اقتصادی موجب بروز نارضایتی های عمومی شده است.

امام جمعه نوشهر با بیان این که مسؤولانی که امکانات و منابع کشور در اختیار آنها است نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم و رسیدگی مشکلات آنها داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز مردم فهیم کشورمان در مسائل اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مسؤولان باید به سرعت برای رفع این دغدغه ها تدبیر کنند.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که اگر هدف اعتراض ها بیان مشکلات باشد، حق است و باید گفته شود، بیان کرد: همه مسؤولان باید به دور از شعارگرایی در جهت رفع نگرانی های عمومی در حوزه اقتصادی اقدام کنند.

مسؤول حوزه علمیه شهید بهشتی نوشهر با بیان اینکه پیام بزرگ این راهپیمایی محکوم‌کردن اغتشاش و مطرود دانستن اغتشاشگران است، گفت: در این راهپمایی به مسؤولان نیز ثابت شد که با این پشتوانه مردمی و مدیریت جهادی باید مشکلات و خواسته‌های مردم را حل کنند./۹۵۰/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات