۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۴۵۹۲۱

پیام قیام قم در صیانت از انقلاب اسلامی

قم مادر انقلاب امروز برای صیانت از فرزند خلف خود خروشید و دوباره روح انقلابی را بر پیکره نظام اسلامی دمید و به مسؤولان فهماند که باید بر سر ارزش‌ها بمانند.
راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قم مادر انقلاب امروز برای صیانت از فرزند خلف خود خروشید.

هنوز چند روز از پاسداشت 9 دی نمی‌گذرد که باز فتنه‌جویانی که بر بال ندای ملت که «به‌منظور احیا و پاسداشت از هویت اقتصاد مقاومتی و در اعتراض به برخی از اقدامات غلط دولت در حوزه اقتصاد شکل‌گرفته بود» سوار شده و در پی اهداف پلید خود بودند.

در چنین بستری آشوب گران نفوذی با پخش شایعات و آدرس‌های غلط اجتماعات کاذب و از طرفی دیگر با آموزش‌هایی از قبیل ساخت بمب‌های دستی که در اختیار برخی از این کاربران قرار می‌دادند این خروش قانونی ملت برای اصلاح اقتصاد به سبک اقتصاد مقاومتی را از ریل خارج کردند و لیدر هایی هدایت مردم را کسانی برعهده‌گرفته که از سوی خونین‌ترین دشمنان این ملت و امت آموزش‌دیده بودند.

از همان ابتدا روشن بود که ملت مسیر خود را از این سودجویان و مزدوران استکبار جهانی جدا خواهند کرد و خیزش‌های این دو روز اخیر خبر از همین واقعیت می‌داد، قم در چنین اطلسی از معادلات قیام خروشید و دوباره روح انقلابی را بر پیکره نظام اسلامی دمید و به مسؤولان فهماند که باید بر سر ارزش‌ها بمانند و برمدار آنچه که ولایت برایشان مشق می‌کند به دستیابی افق‌های اصلی انقلاب که صدور ندای آزادی‌خواهی به عموم جهان بشری است بیندیشند.

هرچند این خروش معادله را برای شیطان بزرگ سخت‌تر خواهد کرد، اما از مشهورات قلب این ملت غیور است که همچنان به این دشمنی ادامه خواهد داد.

صبح هنوز روشنی مطلق خود را پدیدار نکرده بود که آسمان قم طوفانی در قلوب این مردم دمید، به‌سادگی می‌شد فهمید که امروز در قم خبرهایی است، همین باور در قلم رسوخ کرد و به خیابان آمد و شاهد گردآمدن قطره هایی بود که امروز با طوفان مواج دریایی خود باری دیگر قلب فتنه‌ را هدف گرفت و چشم آن را از حدقه بیرون کشید؛ آری مردم قم امروز هنگامی به صحنه آمدند که دشمن برای این نظام دندان‌تیز کرده بود.

میدان جانبازان قم تا دقایقی حاضران را میزبانی کرد این در حالی بود که نگاه این خروش مردمی به‌سوی آستان قدسی قم معطوف شد و همه تصمیم گرفتند برای محو این فتنه این بار ذیل بقعه‌ای پناه ببرند که مشهور به حرم اهل‌بیت(ع) و تنها نشان از قبر بی‌نشان فاطمه زهرا (س) است.

ندای تجدید این بیعت به شعارهایی همچون «مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق»، «مرگ بر اسرائیل و آمریکا»، «فتنه‌گر حیا کن، کشور ما را رها کن»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «خونی که رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» همراه بود و چه زیبا بود خروشی که به‌درستی قلم از توصیفش ناتوان مانده است.

امروز قم دوباره در آستانه نوزده دی پس از چهل سال مقاومت بار دیگر درخشید./873/پ۲۰۲/ق

محمد جعفری

ارسال نظرات