۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۴۵۹۱۹
نماینده خبرگان رهبری:

دولت، مجلس و قوه قضائیه دست غارتگران و چپاولگران بیت المال را کوتاه کنند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که هیچ کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی کشور نیست، گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید دست غارتگران و چپاولگران بیت المال را کوتاه کنند.
جت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در راهپیمایی خودجوش مردم شهرستان مراغه که با عنوان تجدید میثاق با ولایت برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران خیابانی در برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: هنجارشکنی با اعتراض به وضعیت اقتصادی متفاوت است.

وی با بیان این‌که عده‌ای به دنبال سوء استفاده از نارضایتی مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی هستند، خاطرنشان کرد: دولت باید نسبت به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشد، از سوی دیگر باید برخورد قاطع با اغتشاشگران و هنجارشکنان صورت گیرد، چراکه هرگونه قانون‌شکنی مغایر با مطالبات به‌حق مردم است.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که دولت باید فضای مناسب و قانونمند برای نقد از عملکرد خود را فراهم کند، افزود: باید فضای لازم برای انتقاد از مشکلات جامعه به صورت قانونی و مشروع و فارغ از هنجارشکنی ها ایجاد شود که این امر هم به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که هرگونه ساختارشکنی و اغتشاش به بهانه اعتراض به مشکلات اقتصادی محکوم است، گفت: امروز صف آشوبگران با مردمی که معترض به وضعیت معیشتی خود هستند، جداست. انتظار داریم نهادهای امنیتی برای حفظ جان، مال و ناموس مردم، با برهم زنندکان امنیت جامعه برخورد کنند.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که هیچ کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی کشور نیست، افزود: دولت، مجلس و قوه قضائیه باید دست غارتگران و چپاولگران بیت المال را کوتاه کنند، امروز ملت از فساد اقتصادی و اداری حاکم بر کشور رنج می برند، یکی از مهم‌ترین اصول لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مردمی‌شدن اقتصاد است.

وی توجه به مطالبات و دغدغه های مردم از سوی مسؤولان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی، رفع بیکاری و توجه به اشتغال جوانان مطالبه مشروع ملت است که باید متولیان امر نسبت به تحقق آن‌ها همت کنند، اما این‌که عده‌ای با سوءاستفاده از فضای موجود به دنبال توطئه براندازی نظام باشند، محکوم است.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که انتقاد سازنده و مشروع متفاوت از اغتشاش و فتنه گری است، گفت: تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی از سوی عده ای فتنه گر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و انتظار داریم نیروی انتظامی با عاملان حوادث اخیر به صورت قاطع برخورد داشته باشد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات