۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۴۵۹۱۱
آیت الله سعیدی:

بهترین پاسخ دولت به خروش ملت اقدام عملی برای حل مشکلات است

امام جمعه قم با اشاره به خروش ملت در حمایت از انقلاب و رهبری گفت: بهترین واکنش دولت این است که با اراده جدی، اقدام عملی و تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مقابله با فسادها گام بردارد.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در تجمع بزرگ مردم قم که به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار شد، با تاکید بر این که دشمنان امت اسلام همواره با تکیه بر قدرت‌های مختلف علیه ملت مومن و انقلابی ایران فتنه های گوناگونی را طراحی کرده اند، اظهار داشت: تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی ایران در برابر این فتنه ها همیشه گواهی بر پیروزی حق بر باطل داده و دشمنان اسلام هیچگاه به مقاصد خود دست نخواهند یافت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر این که اگر امت اسلام از ارزش های خود فاصله بگیرند زمینه ترغیب دشمنان را برای فتنه انگیزی فراهم خواهند کرد، ابراز داشت: قرآن کریم دراین‌باره می‌فرماید که«مشرکان همچنان با مسلمانان درگیر هستند تا اگر بتوانند آن‌ها را از دین دور کنند»؛ ملت غیور ایران علاوه براستواری در مسیر دین رسول خدا(ص) تا پای جان از ترویج و صیانت از معارف آن ایستاده اند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه امروز بهترین واکنش از طرف مردم حضور درصحنه و آماده‌باش برای عمل به‌فرمان ولایت‌فقیه است، گفت: در مقابل این اقدام انقلابی امت اسلام بهترین واکنش از طرف دولت این است که با اراده جدی، اقدام عملی، سرعت و تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مقابله با فسادها گام بردارند و بدانند در این مسیر مردم یار و یاور آن‌ها هستند.

امام جمعه قم به تحلیل و تبیین علل آشوب های اخیر پرداخت و گفت: یکی از اساسی ترین دلایل آشوب‌های اخیر این است که هویت نظام اسلامی ایران بر اساس اسلام و احکام الهی استوار شده و جامعه خود را برای رسیدن به سعادت بر مدار این هویت مدیریت می کند.

وی ادامه داد: آشوب‌هایی که در ایران اسلامی شکل گرفته است همه دارای علل و عوامل مشخصی است و آن هم عبارت از عناد استکبار جهانی در برابر حاکمیت قرآنی نظام اسلامی ایران است و شعارهای مختلف آشوبگران ازجمله «نه اسلام، نه قرآن» شاهد بر همین معناست.

آیت الله سعیدی در ادامه با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران توانسته از ابتدای تاریخ انقلاب تاکنون از همه سختی‌ها و مشکلات با مدیریت و درایت امام و رهبری معظم انقلاب گذر کند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون به معنای واقعی استقلال روی پای خود ایستاده و بر اساس هویت و ارزش های اسلامی برای دست یابی به افق ها تلاش می کند.

وی ادامه داد: قرآن کریم تلاش دشمنان اسلام که به منظور تضعیف و براندازی شکل می پذیرد را چنین توصیف می‌فرماید که«به کوری چشم مستکبران، نور اسلام نه‌فقط خاموش نمی‌شود بلکه روزبه‌روز بر سرافرازی آن افزوده می‌شود تا روزی که ظلم و فساد مستکبران ریشه‌کن شود.»

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به وضعیت نابسمان امنیت کشورهای منطقه اشاره داشت و گفت: کشورهای منطقه در نا امنی هستند، اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش ناامنی می‌سوزند و برخی همانند آل‌سعود نیز بر امنیت حاکم بر ایران حسادت می‌ورزند به همین علت از هر فرصتی برای به آشوب کشاندن ایران استفاده می‌کنند، اما باتدبیر رهبری و ولایت‌پذیری مردم نقشه‌های دشمن نقشه برآب شده است و امروز نیز با رهنمودهای رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه، سر پر از فتنه مستکبران به سنگ کوبیده خواهد شد.

امام جمعه قم به قلب سلیم و انقلابی نسل جدید انقلاب اشاره داشت و گقت: جوانان ایرانی هرچند دوران دفاع مقدس را ندیده اما به یاری مظلومان کشورهای دیگر شتافته و جان خود را در این مسیر فدا می‌کنند.

وی ادامه داد: باید در فتنه های اخیر توجه داشت که کفار به آشوبگران دستور دادند پرچم نظام اسلامی را به آتش بکشند و عکس شهدا را پاره کنند؛ اما اکنون با این اقدامات ضد انسانی خشم بیشتر مردم را به‌عنوان گوشه‌ای از عذاب الهی مشاهده می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان اقتصاد مقاومتی را نسخه‌ شفا بخش مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: مسؤولان بدانند که دنیای استکبار همچنان قابل‌اعتماد و مذاکره نیست به همین علت باید به درون نظام تکیه کرده و در برابر نفوذ دشمنان در امور داخلی بایستند و اجازه ندهند که آن‌ها دشمنان و نقشه‌های خود را بر مردم تحمیل کنند./837/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات