۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۴۵۹۰۰
فروزنده در گفت وگو با رسا:

رییس جمهور پاسخگوی وعده های خود باشد/ ضرورت مطالبه گری از دولت برای حل مشکلات مردم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب تأکید کرد: رییس جمهور به مردم قول داده و رأی گرفته و مسؤولیت دارد که به مردم پاسخگو باشد.
لطف الله فروزنده

لطف الله فرزونده عضو هیأت رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حساب اغتشاشگران را از عموم مردم جدا دانست و اغتشاش کنندگان را افراد مسأله‌داری توصیف کرد که به جریانات معاند وصل هستند و گفت: این افراد به شدت مورد حمایت ترامپ، عربستان و استکبار هستند و این عده قلیل ضد انقلاب هایی هستند که همیشه مترصد نوچه‌گری نظام استکبار بوده‌اند.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات اقتصادی مردم واقعیتی غیر قابل انکار است، اما ملت ما بسیار فهیم هستند و نظام و کشور را دوست دارند.

فروزنده استفاده از ظرفیت‌های نظام را برای حل مشکلات اقتصادی کافی دانست و اظهار داشت: از طریق ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات و مسائل مردم را به دقت رصد، پیگیری و حل کرد.

وی از همه مردم و مسؤولان خواست تا با همدلی و وحدت، با هر گرایش سیاسی بسیج شوند و این نا امنی را از بین ببرند و گفت: برای مردم ما امنیت بسیار مهم است، از سوی دیگر باید تلاش کنند که مشکلات و مسائل مردم حل شود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اولویت در حل مشکلات اقتصادی را توجه به بیکاری، جلوگیری واردات، حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق دانست و ابراز داشت: مردم می‌دانند برای رسیدن به خواسته خود باید چه مسیری را دنبال کنند؛ مردم مخالف اغتشاش هستند و دستگاه‌های اطلاعات، امنیتی و انتظامی ما باید فریب خوردگان را هدایت و عوامل اصلی این اغتشاشات را شناسایی و مجازات کنند.

فروزنده تصریح کرد: دولت باید به مطالبات مردم پاسخگو باشد، رییس جمهور به مردم قول داده و از مردم رأی گرفته و وکیل مردم است و مسؤولیت دارد که به مردم پاسخگو باشد.

وی مهمترین وظیفه مجلس شورای اسلامی را نظارت دانست و گفت: این نظارت مطالبه‌گری از مسؤولان است، در این مطالبه‌گری باید حق مردم با در نظر گرفتن قوانین و مقررات استیفا شود.

عضو هیأت رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به دستگاه‌های نظارتی دیگر مانند سازمان بازرسی، کمیسیون اصل نود و دیوان محاسبات گفت: این دستگاه‌ها باید مطالبه و پیگیری کنند تا مشکلات مردم حل شود؛ واقعاً باید مشکلات مردم را جدی دید و برای آن فکری کرد؛ البته به نظر می‌رسد ظرفیت برای حل این مسائل وجود دارد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات