۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۸۹۳
صالحی:

رسانه‌ها نقش مهمی در کنترل اوضاع کشور داشتند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نقش رسانه‌ها درکنترل اغتشاشات گفت: رسانه‌های جمعی کشور در این دوران سریعا وارد کار شدند و در عین پوشش اخبار مسیر را به سمت وحدت اجتماعی پیش برده و تصویر روشن‌تری از این فضا ارائه کردند.
سید عباس صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در خصوص اغتشاشات روزهای گذشته کشور گفت: اگر وزرای ما با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند این امکان فراهم می‌شود که مردم مسائل و مشکلات کشور را در یک فضای تفاهمی و تعاملی بیشتر درک کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در این روزها تاکید کرد: رسانه‌ها در این شرایط نقش مهمی در کنترل اوضاع دارند، در روزهای ابتدایی این اتفاقات موضوع در یک شرایط تعریف نشده بود اما این رسانه‌ها بودند که فضای دقیق اجتماعی را دریافت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در واقع در این روزها رسانه‌ها بودند که متوجه شدند امنیت یک مزیت اجتماعی، منطقه‌ای و جهانی برای ما است و خیلی‌ها تلاش دارند این مزیت را به یک تهدید تبدیل کنند، در همین شرایط رسانه‌های جمعی کشور با همین نگاه سریعا وارد کار شدند و در عین پوشش اخبار، مسیر را به سمت وحدت اجتماعی پیش برده و تصویر روشن‌تری از این فضا ارائه کردند.

صالحی در مورد مکان نمایشگاه کتاب در سال آتی نیز یادآور شد: در توافق بین وزارت ارشاد و شهرداری تهران باید شهر آفتاب شرایط استاندارد نمایشگاه را پیدا می‌کرد و مشکلات پیرامون آن حل می‌شد، اما باوجود تغییراتی که در شهرداری تهران انجام شد و امکان ساخت و ساز در شهر آفتاب محیا نبود به نظر می‌رسد که نمایشگاه سال بعد در مصلای تهران برگزار شود.

وی در پایان گفت: پس از آنکه مشکلات پیرامون مجموعه شهر آفتاب مرتفع شود نمایشگاه از مصلا به شهر آفتاب مجددا منتقل خواهد شد./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات