۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۴۵۸۸۹
فرهنگی مطرح کرد؛

تلاش مجلس برای رفع فشارهای اقتصادی از مردم

نماینده مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در پیگیری مطالبات مردم گفت: اخیراً در جریان بررسی بودجه مجلس سعی کرد فشار بیشتری به مردم وارد نشود.
محمد حسین فرهنگی

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به علل وقایع اخیر گفت: مخالفان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور، برنامه‌هایی برای آسیب زدن به این نظام دارند؛ این برنامه از جاسوسی علیه ملت و جریان جنگ تحمیلی شروع شد و با ترورها ادامه یافت.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد‌: گروهک‌هایی مانند داعش با انجام اقدانات خرابکارانه در این سال‌ها تنها مورد حمایت صهیونیسم و استکبار جهانی و کشورهای غربی، دشمن با اسلام و انقلاب اسلامی بودند.

وی در تبیین بعد دوم اغتشاشات در کشور اظهار داشت: نارضایتی‌هایی در کشور وجود دارد که اعتراضاتی را به همراه دارد، سوء استفاده خرابکارانی که درباره آن‌ها گفته شد از این جریانات مردمی باعث به وجود آمدن چنین اغتشاشاتی در کشور می‌شود.

فرهنگی، ضعف مدیریتی در تجمعات مردمی را عامل دیگر در به وجود آمدن اغتشاشات دانست و گفت: در برخی مناطق همین ضعف مدیریت باعث به وجود آمدن آثار نامطلوبی شده است؛ مدیریت نکردن به موقع و تأخیر در انجام وظایف باعث آسیب‌هایی می‌شود که شاهد آن‌ها هستیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در پیگیری مطالبات مردم گفت: اخیراً در جریان بررسی بودجه مجلس سعی کرد فشار بیشتری به مردم وارد نشود.

فرهنگی ادامه داد: در مورد قوانین، قانون برنامه و قانون بودجه کشور و قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، وجود دارد که بین کمیسیون‌های مختلف مجلس تقسیم شده است و دستگاه‌های مختلف بر اجرایی شدن احکام قانونی نظارت دارند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات