۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۸۲۰
حجت الاسلام والمسلمین شبستری:

قوای سه گانه باید سریعا به مطالبات به حق مردم رسیدگی کنند

نماینده خبرگان با بیان این که قوای سه گانه باید سریعا به مطالبات به حق مردم رسیدگی کنند، گفت: دولت موظف است نسبت به خواسته‌های مردم در رابطه با بیکاری و مشکلات معیشتی پاسخگو باشد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و سوء استفاده عدهای آشوبگر اظهار داشت: هیچ دولتی در سراسر جهان توانایی رفع تمام مشکلات مردم را ندارد، به همین جهت همواره عدهای نسبت به عملکرد دولت ناراضی خواهند بود.

وی ابراز داشت: همان طور که رییس جمهور در چند روز اخیر گفت؛ مسؤولان و کارگزاران کشور پیش از آن که مشکلات به سطح جامعه ورود پیدا کند با مشکلات و کمبودهای کشور  را شناسایی کرده و آن ها را برطرف کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بهتر بود مردم به جای برگزاری راهپیمایی از روشهای قانونی برای رسیدن به حقوق خود بهره میگرفتند، تصریح کرد: مردم نباید بگذارند دشمنان نظام و انقلاب از خلأهای به وجود آمده در کشور سوء استفاده کنند.

وی با تأکید بر این که قوای سهگانه باید هرچه سریعتر نسبت به کاستیهای جامعه اقدامات لازم را انجام دهند، عنوان کرد: دولت موظف است به خواستهها و حقوق مردم در رابطه با بیکاری، مشکلات معیشتی و بروکراسی طولانی ادارای رسیدگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری، گفت: مردم نباید بگذارند عناصر فرصت طلب و ضدانقلاب به ارزشهای ملی و دینی کشور اهانت کرده و راهپیماییهای مسالمت آمیز مردم را به سوی اغتشاش در جامعه سوق دهند.

وی با بیان این که بیتردید این جریان برای آسیب رساندن به منافع ملی و دشمنی با ارزشهای ملت و کشور است، خاطرنشان کرد: به آتش کشیدن پرچمی که لفظ جلاله الله بر روی آن حک شده است، تنها خواست دشمنان نظام و اسلام است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: حرکتی که نتانیاهو، ترامپ و دیگر دشمنان نظام در آن ابراز خرسندی و شادی کنند، آشکار است که برای نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نبوده و محکوم خواهد بود. /878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات