۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۴۵۷۴۸
آیت الله مقتدایی در گفت وگو با رسا:

آشوبگری ها تأثیری در حرکت ملت ایران ندارد/ مردم پای انقلاب و رهبری ایستاده اند

عضو جامعه مدرسین با اشاره به اغتشاشات اخیر تأکید کرد: ملت ایران تحت تأثیر چنین حرکاتی قرار نمی گیرد بلکه قوی تر و محکم تر پای نظام اسلامی و رهبری می ایستد و به راه خود با قدرت ادامه می دهند.
آیت الله مقتدایی

آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اقدامات آشوبگرانه عده ای معدود در حرمت شکنی و تخریب اموال عمومی را محکوم کرد و گفت: اقدامات اخیر تحرکاتی از سوی افراد فریب خورده و تحریک شده از سوی دشمنان است.

وی افزود: شکی نیست دست ضد انقلاب و دشمنان که از این حرکت های جنون آمیز حمایت می کنند و خودشان را از آن ها می دانند در این آشوب ها وجود دارد، دشمنان خوشحال هستند تا بتوانند اقداماتی در کشور انجام دهند که سبب اخلال و بر هم زدن امنیت مردم و جامعه شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ضد انقلاب، بدخواهان و آشوبگران باید بدانند که راه به جایی نمی برند، اظهار داشت: تخریب اموال مردم حق الناس به شمار می رود که افراد را محکوم کرده و به سبب آن در قیامت از تخریب کنندگان بازخواست می شود.

وی ادامه داد: حق الناس مسأله ای است که حتی اگر فردی توبه کند خداوند آن را نمی بخشد مگر این که صاحب حق رضایت دهد، اغتشاشگری اخلال در روند و نظم جامعه و برهم زدن نظم و انضباط جامعه است که حرام بوده و افساد فی الارض به شمار می رود.

آیت الله مقتدایی ابراز داشت: ما به افراد تذکر می دهیم و آنان را نصیحت می کنیم که آشوبگری و اغتشاش را کنار گذاشته و اظهار ندامت کرده و توبه کنند؛ ایران کشوری الهی و اسلامی است که مملکت مربوط به امام زمان(عج) است و اخلال و بر هم زدن امنیت این کشور حرکتی علیه امام زمان(عج) و نظامی اسلامی است.

وی عنوان کرد: اقدامات اخیر را جدا محکوم می کنیم، افرادی تحریک شدند و فریب خوردند که باید هرچه سریعتر توبه کنند، ملت ایران تحت تأثیر چنین حرکاتی قرار نمی گیرد بلکه قوی تر و محکم تر پای نظام اسلامی و رهبری می ایستد و به راه خود با قدرت ادامه می دهند، مردم از اسلام، نظام و رهبری همانگونه که در طول تاریخ مانند 9 دی نشان دادند حمایت می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در 9 دی مشاهده کردیم که ملت خودجوش به میدان آمدند و همه طرح های خائنانه را ریشه کن کردند، اقدامات اخیر نیز تأثیری در ملت ندارد و مردم پایدار و مقاوم، شجاعانه از نظام، کشور و رهبری خود حمایت می کنند./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات