۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۱۶۴
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

کلیات لایحه بودجه ۹۷ به ضرر مردم است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه بودجه سال ۹۷ به ضرر مردم است و تا زمانی که به نفع مردم اصلاح نشود به آن رأی نمی‌دهم.
سمیه محمودی - نماینده مردم شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی پیش از ظهر امروز در همایش صنف بنا و معمار شهرضا که در تالار سرو مجموعه فرهنگی شهید مدرس شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: به تازگی مسأله بودجه سال 97 در جامعه مطرح شده که سبب نگرانی هایی برای مردم از جهت افزایش قیمت حامل های انرژی، حذف یارانه و افزایش بهای سوخت شده است.

وی ادامه داد: کلیات لایحه بودجه به نفع مردم نیست و قول می‌دهم به آن رأی ندهم تا وقتی که به نفع مردم اصلاح شود؛ سایر نمایندگان هم در کمیسیون های تخصصی از حقوق مردم دفاع می‌کنند تا جایی که در کمیسیون انرژی ماده 18 لایحه بودجه که مربوط به گرانی حامل های انرژی بود حذف شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت حمایت می‌کنیم تا جایی که به منافع مردم آسیب نرسد اما اگر به منافع مردم ضرری وارد شد در مقابل دولت می‌ایستیم.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: سهیمه بیمه تأمین اجتماعی 500 نفر از کارگران ساختمانی برای شهرستان شهرضا اخذ شده است و باتوجه به اینکه این صنف از بیمه شدگان حق بیمه کمتری پرداخت می‌کنند امید است بخشی از مشکلات درمانی و بهداشتی آنها به این وسیله برطرف شود.

وی اضافه کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان به پلی کلینیک تخصصی ارتقا یافته است و در آینده نزدیک با افزایش خدمات تخصصی به یکی از مراکز مهم درمانی تبدیل خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از این در شورای اسلامی شهر شهرضا مصوبه تکمیل پروژه فاضلاب شهری در قالب تبصره سه ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب ابلاغ شد اما به تازگی نمایندگان عضو کمیسیون عمران به دنبال تدوین طرحی تحت عنوان تبصره نوزده هستند که با تصویب آن در صحن مجلس وزارت نیرو با تعهدات بیشتری در اینگونه پروژه‌ها همکاری می‌کند و تلاش می‌کنیم تا شهرضا را به عنوان شهر پایلوت برای اجرای این طرح معرفی کنیم.

محمودی گفت: یکی از مهمترین معضلات جامعه رکود اقتصادی و بیکاری است که در منطقه شهرضا با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی این معضلات برطرف می‌شود، البته مصوبه این طرح پیش از این اخذ شده و لازم است مسؤولان استانی و شهرستانی برای اجرای آن وارد عمل شوند.

وی تأکید کرد: اگر هرکسی در هر جایگاهی قرار دارد به وظیفه خود به درستی عمل کند مشکلات مردم حل می‌شود اما برخی در انجام وظیفه خود کوتاهی می‌کنند که خائن به مردم و خون شهدا هستند./۸۶۸/پ203/ب1

ارسال نظرات