۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۵۳۲
رییس شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعه کشور:

«وحدت»، راه پیروزی هر قوم و ملتی است

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی وحدت را تنها راه پیروزی هر قوم و ملتی دانست و گفت: امروزه وحدت امت اسلامی از ضروریات زندگی تلقی می‌شود.
حجت الاسلام تقوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به مسألۀ وحدت گفت: همانگونه که هوا برای تنفس انسان نیاز است، وحدت نیز برای جامعه و کسب پیروزی امری ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط امروزی وحدت امت اسلامی از ضروریات زندگی تلقی می‌شود، اظهار کرد: استکبار جهانی برای اینکه از منابع مادی و معنوی منطقه استفاده کند، اتحاد مسلمانان را در راستای منافع خود نمی‌بیند، لذا ما نیز نباید به آنان اجازه دهیم در طرح‌ها و برنامه‌هایشان موفق باشند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمۀ جمعه کشور با بیان اینکه تفرقه میان مسلمانان موجب امنیت اسرائیل در منطقه می‌شود، گفت: برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی، موقعیتی برای زمینه‌سازی فرهنگ وحدت است.

وی افزود: گرچه در سال یک هفته به نام هفتۀ وحدت نام گرفته، اما در حقیقت همۀ هفته‌ها، هفتۀ وحدت و همۀ روزها، روزهای وحدت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با تأکید بر اینکه وحدت راه پیروزی هر قوم و ملتی است، یادآور شد: ایران برکات وحدت را با تمام وجود حس کرده است، همچنانکه انقلاب اسلامی با وحدت به پیروزی رسید./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات