۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۳۸۷۵۷

ابراز تسلیت شیعیان تحت محاصره «کفریا ــ فوعه» به زلزله‌زدگان ایران

مردم مظلوم شهرک‌های تحت محاصره کفریا و فوعه در استان ادلب سوریه با برگزاری مراسم ترحیم برای جان‌باختگان زمین‌لرزه اخیر در غرب کشورمان با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی و همبستگی کردند.
مردم فوعه و کفریا

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم ساکن شهرک‌های تحت محاصره «فوعه و کفریا» در حومه ادلب واقع در شمال سوریه، برای شادی ارواح قربانیان زمین‌لرزه اخیر در استان کرمانشاه در غرب ایران مجلس ترحیم برگزار کردند، ساکنان دو شهرک کفریا و فوعه حزن و اندوه عمیق خود را از این حادثه‌ای که برای ملت برادر، ایران رخ داد، ابراز کردند.

مردم در این مراسم با درخواست رحمت و مغفرت برای قربانیان این حادثه برای مجروحان،‌ شفای عاجل و برای خانواده‌های مصیبت‌زده صبر و آرامش خاطر آرزو کردند.

شهرک‌های فوعه و کفریا در حومه ادلب در شمال سوریه از بیش از دو سال قبل تاکنون در معرض محاصره ظالمانه گروه‌های تروریستی به‌سرکردگی جبهه النصره (تحریر الشام) قرار دارد. مردم این دو شهرک در پی محاصره از سوی تروریست‌ها با کمبود شدید غذا، آب و دارو مواجه هستند.

اهالی دو شهرک الفوعه و کفریا علاوه بر درد و رنج طولانی و مشکلات حاصل از محاصره، به‌طور مستمر هدف حملات موشکی، خمپاره‌ای تروریست‌ها قرار می‌گیرند و تک‌تیراندازهای تروریست، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات