۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۳۴۰۹۸
امام جمعه بندرعباس:

رفتارهاي ترامپ نشانه ضعف دولت آمريكا است

نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به سخنان و اظهارات نسنجيده ریيس جمهور آمريكا گفت: رفتارهاي ترامپ نشانه ضعف دولت آمريكا است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در هرمزگان،آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روايتي از امام صادق (ع)مبني بر اينكه «کسی که تقیه نداشته باشد، ایمان ندارد و شیعه با برکت تقیه ماندگار باقی مانده است و مسلمان با تقیه دین خود را حفظ کند» اظهاركرد: همایش مشترک وحدت میان ارتش و سپاه نقطه همدلی و اتحاد بيشتر و اقتدار نظامي ايران را به رخ آمريكایيها كشيد و جلوه زیبایی از اراده و ایمان نیروهای مسلح کشورمان بود.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که ارتش و سپاه دو نیروی مقتدر بر گلوی استکبار نشسته‌اند و به خواست خداوند، استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد افزود: ارتش و سپاه مکمل هم در دفاع از انقلاب و یکپارچگی و امنیت کشور هستند و بحمدلله با اين وحدتي كه رهبر معظم انقلاب بر نيروهاي نظامي حاكم كرده روز به روز بر اقتدار ايران افزوده مي شود.

وي افزود:حركات و رفتار ترامپ نشانه ضعف دولت كنوني آمريكا و اين كشور جزء ضعيف ترين دولت هاي چندين ساله اخير آمريكا است.

وی با اشاره به نفرت روز افزون ملت‌های جهان از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رفتارهای ترامپ، تصریح کرد: همه این وضعیت‌ها نشان دهنده اين است كه عمر استكبار  جهاني رو به پايان است  و رفتن ترامپ به عربستان و هم نشيني با  سعودي ها و رقصيدن با اين دولت خبيث نشان دهنده ضعف و وضعيت تاسف بار اين كشور است و اين كشورهايي كه از قرآن دور هستند دچار انحطاط اخلاقي و افسردگي هستند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی اظهار کرد: سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات بازوهای مکمل هم در موضوع امنیت، ثبات و اقتدار کشور هستند و مردم باید به این نیروها برای ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان و مهار تهدیدات آنان کمک کنند.

وی با اشاره به فرارسيدن 8 آبان و روز بسیج دانش‌آموزی، بیان کرد: نبايد بسيج را فقط به ميدان جنگ خلاصه كرد، باید روحیه دفاع و ایستادگی و مقاومت را از سنین نوجوانی به فرزندان خودمان بیاموزیم.

امام جمعه بندرعباس با بيان اينكه  تقویت عزت دینی، استقلال، نوآوری و ابتکار در وجود نوجوانان سبب عزم و اراده جدی آنان در رفع وابستگی‌ها خواهد شد افزود:باید جوانان‌مان بدانند که وابستگی به هر نوع آن چه سیاسی و چه اقتصادی و فرهنگی زشت و ناپسند بوده و براي كشور ما مايه ننگ است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اينكه ايران اسلامي امروز به خود مي بالد كه در دنيا در خصوص توان نظامي و بنيه دفاعي حرفي براي گفتن دارد افزود: آيه صريح قرآن است كه قدرت دفاعي خود را بالا ببريد و اگر امروز موشک نداشتیم و توان نیروهای نظامی ما بالا نبود، دشمن لحظه‌ای در حمله به کشور درنگ نمی‌کرد ولی بدانید که موشک‌های ما خواب را از دشمن و به ویژه از ترامپ گرفته است./۸۵۱/پ۲۰۱/ب۲

زينب شكوه
ارسال نظرات