۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۳۱۶۴۰
امام جمعه دورود:

تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با ضدارزش ها است

امام جمعه دورود با بیان اینکه تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با ضدارزش ها است، گفت: در این راستا مبلغان برای انجام وظیفه خود باید به علم روز و شیوه های نوین تبلیغی مجهز باشند.
امام جمعه دورود- لرستان

حجت الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شرایط جامعه کنونی و رواج آسیب های اجتماعی بیان داشت: مهم ترین راه مقابله با این آسیب ها بصیرت بخشی است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مبلغان در عرصه تبلیغ افزود: مبلغان، نهادهای آموزشی، فرهنگی و حوزه با بهره مندی از فرصت ها باید در جهت تبیین و ترویج آموزه های دینی در جامعه اقدام کنند.

امام جمعه دورود تبیین و ترویج آموزه های دینی را لازمه ارتقای اخلاق و معنویت خواند و گفت: در انجام فعالیت تبلیغی باید همواره سعه صدر داشت و با تکیه بر توانایی های علمی و دینی در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی ایفای نقش کرد.

وی از مبلغان به عنوان بازوی توانمندی در جهت نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها یاد کرد و ادامه داد: مبلغ با حضور بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان در تربیت دینی این قشر نقش آفرین است.

حجت الاسلام حقیان با تأکید بر ضرورت مقابله با هجمه های فرهنگی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی بیان کرد: تربیت دینی دانش آموزان راه مقابله با این هجمه ها است.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای تربیت نسیلی انقلابی و با ایمان و اراده قوی باید زمینه حضور مبلغان در مدارس و مکان های آموزشی فراهم شود و در این راستا و حوزه و آموزش و پرورش باید تعامل خود را تقویت کنند.

امام جمعه دورود بیان داشت: ارائه مشاوره دینی به دانش آموزان و روشنگری بین این قشر خنثی کننده هجمه های دشمنان در قالب جنگ نرم است.

وی با تدکید بر ضرورت غنی سازی برنامه ها و فعالیت های تبلیغی مبلغان بیان کرد: در این راستا مبلغان ما باید به علم روز مجهز و شیوه های تبلیغی نوین را فرا گیرند تا بتوانند با تبیین ارزشها و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در مقابله با ضد ارزشها به خوبی عمل کنند./9451/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات