۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۳۰۲۸۳
امام جمعه اسلام آباد غرب:

رمز موفقیت طلاب یادگیری هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: رمز موفقیت طلاب یادگیری هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است البته در این مسیر تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات محسوب می شود.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه شورای مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب عصر امروز با حضور امام جمعه، مدیر و اساتید این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد طاها مهری امام جمعه اسلام آباد غرب در این جلسه با اشاره به اینکه باید برنامه های مختلفی در راستای ارتقا و پیشرفت بیشتر طلاب ایجاد کرد، ابراز داشت: رمز تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات علم آموزی دینی است، اگر طلبه علم و اخلاق را با یکدیگر داشته باشد می تواند موفق باشد و به درجات والا دست یابد.

وی در ادامه افزود: رمز موفقیت طلاب یادگیری هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است البته در این مسیر تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات محسوب می شود.

حجت الاسلام مهری عنوان داشت: مسؤولان حوزوی نظارت بر طلاب را در اولویت قرار داده و در راستای مرتفع کردن مشکلات طلاب مجدانه تلاش کنند تا طلاب و روحانیان بتوانند بدون دغدغه به تحصیل خود ادامه داده و در آینده اسلام ناب محمدی را به تمام جهان مخابره کرده و ترویج دهند.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید از اوقات فرجه های تحصیلی به نحوی شایسته در راستای مطالعه، مباحثه استفاده کرده و تمام مشکلات و مسائل خود را نیز با اساتید حوزوی در میان بگذارند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در این جلسه با ارائه گزارشی از سطح کیفی طلاب مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب عنوان داشت: خوشبختانه طلاب نسبت به سال های گذشته از پیشرفت قابل قبولی برخوردار بوده و این مهم مرهون زحمات مسؤولان، اساتید حوزه های علمیه و پشتکار طلاب و روحانیان است.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب اظهار داشت: موفقیت طلاب مستلزم هرچه بیشتر علوم و معارف دینی و اسلامی است البته در این مسیر تقویت اخلاق اسلامی از ضروریات محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: مسؤولان و اساتید حوزه های علمیه نسبت به رشد و تعالی طلاب و روحانیان اهتمام ویژه داشته باشند و تقوی و تهذیب را در طلاب تقویت بخشند.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان اینکه طلاب باید خود را در زمینه تهذیب و اخلاق رشد و پرورش دهند اظهار داشت: قطعأ با تقویت اخلاق اسلامی و پیشرفت در علوم دینی و معارف اسلامی زمینه های ارتقا و موفقیت طلاب فراهم می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طلاب همواره نسبت به انس با مسائل معنوی توجه داشته باشند چرا که توسل و توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) نجات بخش و روشنگر مسیر این عزیزان خواهد بود./۸۵۷۱/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات