۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۳۰۲۷۷
آیت الله کعبی:

آیت الله آقا میری ستاره درخشان علم و تقوا بود

آیت الله کعبی گفت: آیت الله آقا میری ستاره درخشان علم و تقوا در دزفول بودند که به شاگرد پروری و پاسخگوئی به مسائل دینی و مراجعات مردمی اشتغال داشتند و از جذابیت و تاثیر معنوی خاصی برخوردار بودند.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیام تسلیت آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله حاج سید محمد حسن آقامیری به شرح ذیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال مولي الموحدين اميرالمؤمنين عليه السلام: العلماء باقون ما بقي الدهر 

ارتحال عالم جلیل القدر و خدوم حضرت آیت الله آقای حاج سیدمحمد حسن آقامیری (تغمده الله برحمته الواسعه) را به ساحت قدسی بقیة الله الاعظم عجل الله تعالى فرجه الشريف و رهبری فرزانه و مراجع معظم و حوزه های علمیه و مردم خوزستان بویژه مردم قهرمان دزفول و خاندان و بستگان و شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مرحوم آیت الله آقامیری در عین بی ادعائی؛ ستاره درخشان علم و تقوی در دزفول بودند که به شاگرد پروری و پاسخگوئی به مسائل دینی و مراجعات مردمی اشتغال داشتند و از جذابیت و تاثیر معنوی خاصی برخوردار بودند.

از خداوند متعال برای ذوی المصاب صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و رضوان الهی و حشر با اولیای اطهر محمد آل محمد مسالت می نمایم.

بمنه وکرمه

الاقل- عباس کعبی

نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری./۹۴۵۳/د۱۰۳/ب۱

 ۱۵/۷/۱۴۹۶

ارسال نظرات