۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۳۰۲۶۴
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان استان مرکزی:

روحانیان شاهد و ایثارگر استان مرکزی ساماندهی می شوند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان استان مرکزی با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات فرهنگی به طلاب شاهد و ایثارگر، گفت: روحانیان شاهد و ایثارگر استان مرکزی ساماندهی می شوند.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی عصر امروز در نشست با معاونین اجرایی مدارس علمیه شهرستان اراک در این شهر، با تاکید بر ضرورت ارتقای خدمات فرهنگی به طلاب شاهد و ایثارگر، گفت: روحانیان شاهد و ایثارگر استان مرکزی ساماندهی می شوند.

شهدای روحانی به جوانان معرفی شوند

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه شهدای طلاب با مجاهدت های عالمانه خود افتخارآفرین شدند، گفت: شهدای طلاب در جنگ 8 سال دفاع مقدس به خوبی توانسنتد در میادین و عرصه های گوناگون نقش آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام جعفری با تاکید بر اینکه شهدای روحانی باید به جوانان معرفی شوند، اظهار داشت: شهدای روحانی به خوبی توانستند با ستمگران مقابله کنند و سبب اقتدار ایران اسلامی شوند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باید ترویج و گسترش یابد، اظهار داشت: شهدای 8 سال دفاع مقدس و امروز شهدای مدافع حرم با اخلاص، از خودگذشتگی و روحیه ایثارگری سبب افتخار آفرینی ایران اسلامی در جهان شده اند.

خدمات رسانی به خانواده های شهدا

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به خدمات رسانی به خانواده های شهدا، گفت: خانواده شهدا نماد صبر و مظهر ایثار و اقتدار هستند و مسؤولان باید خدمت و رسیدگی به خانواده های شهدا را افتخاری بزرگ درر زندگانی خود بدانند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به خدمت رسانی های کشته شدگان جنگ در کشورهای دیگر، افزود: خدمت رسانی به کشتگان جنگ در کشورهای دیگر به مراتب بیشتر است از قبیل بهترین امکانات رفاهی، معاف از هزینه های درمانی، تحصیل رایگان و بدون آزمون ورودی در دانشگاه ها و مستمری و بازنشستگی برخوردارند.

 حجت‌الاسلام جعفری افزود: خانواده های شاهد و ایثارگران ایران اسلامی بسیار بی توقع هستند و این مهم به سبب این است که برای رضای خداوند متعال پا در عرصه نبرد گذاشته اند و تمام زندگانی خود را در مسیر خشنودی خدا صرف می کنند و امروز باید قدردان این بزرگان باشیم.

به گزارش رسا، تعداد شهدای روحانی استان مرکزی 82 نفر است./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات