۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۳۰۲۴۷
با حضور مسؤولان قرآنی کشور؛

بزرگترین گردهمایی کارشناسان قرآنی برگزار می شود

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری بزرگترین گردهمایی کارشناسان قرآن گفت: دومین دوره توانمندسازی کارشناسان، کارشناسان مسؤول و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها از امروز در رامسر آغاز می شود.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری بزرگترین گردهمایی کارشناسان قرآن گفت: دومین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان، کارشناسان مسئول و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌های سراسر کشور از امروز در رامسر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در این دوره از سراسر کشور شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با برپایی کلاس ها و کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی با حضور اساتید برجسته قرآنی تا 18 مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسیب زاده با اشاره به حضور کارشناسان قرآنی 750 منطقه آموزش و پرورش از 32 استان کشور اظهار کرد: افتتاحیه این گردهمایی صبح فردا 16 مهرماه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف، حجت‌ الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مهدی فیض، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و حجت ‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف برگزاری این نشست تصریح کرد: تبیین برنامه ها و فعالیت های قرآن، عترت و نماز در سال جاری در مدارس، توسعه مشارکت در بین نهادها و ارگان های قرآنی با دعوت از مسئولان نهادها و موسسات قرآنی و غیر قرآنی و تجلیل از خادمین قرآن و عترت و نماز از اهداف این گردهمایی می باشد./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات