۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۳۰۲۱۸
جریان الوفای اسلامی بحرین:

سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آل‌سعود غیرممکن است

جریان الوفای اسلامی بحرین با استقبال از درج نام ائتلاف سعودی در لیست سیاه بین الملل تأکید کرد که سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های آل‌سعود غیرممکن است.
جنگ عربستان علیه یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفای اسلامی بحرین از درج نام ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن در لیست سیاه از سوی سازمان ملل ابراز خرسندی کرد.

این جریان افزود: چهره آل سعود و کشورهای حامی آن با جنایت های ائتلاف سعودی علیه ملت یمن آغشته شده است. سرپوش گذاشتن بر این جنایت ها که ویرانی و قتل و فاجعه های انسانی برای مردم یمن به همراه داشته است به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

الوفای اسلامی اظهار داشت: درج نام ائتلاف شیطانی سعودی در لیست سیاه بین الملی که نظام جنایتکار آل خلیفه نیز در میان آن مشاهده می شود، یک گام مهم و صحیح به شمار می آید.

این جریان ابراز امیدواری کرد که نظام های جنایتکار آل سعود و آل خلیفه در دادگاه بین المللی عادل مورد محاکمه قرار گرفته و انصاف در حق ملت های ضرر دیده از سیاست های ویرانی و قلع و قمع این نظام ها رعایت شود.

گفتنی است نام ائتلاف متجاوز سعودی به‌دلیل کشتار کودکان یمنی رسماً در لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان قرار گرفت. اقدامی که در زمان ریاست بان‌کی‌مون، دلارهای آل‌سعود مانع از انجام آن شده بود.

ائتلاف سعودی سال گذشته نیز در فهرست سیاه سازمان ملل قرار گرفت ولی بعداً از سوی بان کی مون دبیرکل سابق سازمان ملل از این فهرست حذف شد تا این گزارش مورد بازنگری قرار گیرد. 

در آن زمان منابع آگاه اعلام کردند که عربستان به دبیرکل سازمان ملل فشار آورده و تهدید کرده است که منابع مالی این سازمان را قطع خواهد کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات