۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۳۰۱۶۲
از سوی معاونت پژوهش حوزه؛

فراخوان دهمین جشنواره علامه حلی اعلام شد

دهمین جشنواره علامه حلی(ره) از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با همکاری معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌ شود.
جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهمین جشنواره علامه حلی(ره) در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌ های علمیه سراسر کشور از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌ شود.

بر اساس این گزارش، طلاب حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور می توانند تا جمعه 15 دی ‌ماه برای نام نویسی به سامانه اینترنتی جشنواره علامه حلی به نشانی www.jhelli.ir  و خوهران طلبه به سامانه کوثر نت به نشانی kowsarnet.whc.ir  مراجعه کنند.

نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی، قرآن و علوم انسانی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از موضوعات بخش ویژه دهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) به شمار می روند و گروه ‌های علمی پژوهش دهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین است.

حداكثر سن شرکت در دهمین جشنواره علامه حلی(ره) 31 سال بوده و سنین بالاتر مجاز به شركت در جشنواره نیستند. هر پژوهشگر می تواند در هر دوره، حداكثر 3 اثر ارسال كند؛ آثار مشترك و گروهی نیز پذیرفته می شوند.

لازم به ذکر است آثار بایستی به صورت تايپ شده باشد و اثر ارسالی نمی بایست در دوره قبل یعنی نهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) به عنوان برگزیده انتخاب شده باشد اما از آنجا که تشويق طلاب نو قلم حوزه‌هاي علميه از فلسفه ‌هاي شكل ‌گيري جشنواره علامه حلي(ره) به شمار می رود، ارسال آثار طلابی كه در دوره قبلي جشنواره برگزيده شده باشند در دوره ‌هاي ديگر اشکالی ندارد و پايان ‌نامه‌ هاي دانشگاهي طلاب در صورتی که در زمان طلبگي نوشته شده باشند پذیرفته می شوند.

برادران طلبه بایستی پس از نام نویسی در سامانه جشنواره علامه حلی و تکمیل فرم مشخصات فردی و تحصیلی همچنین تکمیل فرم مشخصات اثر و بارگزاری فايل  pdf یا ورد اثر از فرم نام نویسی پرینت گرفته و آن را به همراه اصل اثر به دبیرخانه های استانی جشنواره مستقر در معاونت پژوهش مركز مديريت حوزه استان ارسال کنند.

 گفتنی است، پس از ثبت‌ نام در سامانه جشنواره علامه حلی(ره) سيستم به صورت پيش ‌فرض كد ملي را به عنوان نام كاربري‌ انتخاب مي‌ کند و كلمه عبور مي ‌بايست از سوی متقاضی انتخاب شود و ارزیابی اثر نیز به ایمیل وارده شده به هنگام نام نویسی ارسال می شود.

شایان ذکر است، طلاب آزاد، نظام قديم، جامعة الزهرا، خراسان و جامعة المصطفی نیز می توانند از طريق سامانه فراخوان های پژوهشی به نشانی https://research.whc.ir آثار پژوهشی خود را ثبت کنند. /۱۳۲۴/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات