۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۲۹۵۹۰
از هفته آ‌ینده؛

دروس خارج مراجع تقلید از سر گرفته می شود

بعد از اتمام ایام تبلیغی دهه اول محرم الحرام و بازگشت طلاب از سفرهای تبلیغی، دروس خارج مراجع تقلید از هفته آینده مجددا آغاز می شود.
درس خارج مراجع تقلید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بعد از اتمام ایام تبلیغی دهه اول محرم الحرام و بازگشت طلاب از سفرهای تبلیغی، دروس خارج مراجع تقلید از هفته آینده مجددا آغاز می شود که برنامه های این دروس تقدیم مخاطبان می شود.

بر اساس این گزارش، درس خارج حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی از یکشنبه 16 مهرماه مجددا آغاز خواهد و این مرجع تقلید از ساعت 8 تا 9 صبح در شبستان اول مسجد اعظم قم به بیان مباحث زکات می پردازد.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز درس خارج خود را با موضوع خیارات از یکشنبه در مسجد اعظم قم از ساعت 9 تا 10 صبح از سر خواهد گرفت.

مبحث ارث موضوع در خارج فقه حضرت آیت الله حسین نوری همدانی است که این مرجع تقلید از شنبه 15 مهرماه مسائل این بحث را در شبستان اول مسجد اعظم قم و از ساعت 10 تا 11 صبح ارائه می کند.

همچنین درس خارج اصول حضرت آیت الله جعفر سبحانی از شنبه 15 مهرماه آغاز می شود و این مرجع تقلید در شبستان دوم مسجد اعظم قم از ساعت 8 تا 9 صبح درس خارج خود را ارائه می دهد.

دروس خارج حضرات آیات شبیری زنجانی و جوادی آملی نیز هفته آینده در شبستان ها اول و دوم مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد./۱۳۲۳/۲۰۲/ص

 

 

ارسال نظرات