۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۲۸۷۵۸

فراخوان سوگواره مجازی بلاغ منتشر شد

فراخوان ارسال آثار به سوگواره مجازی بلاغ در بخش های متن، گرافیک، کلیپ صوتی و تصویری و بازی و نرم افزار از سوی دبیرخانه این سوگواره منتشر شد.
بلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دبیرخانه سوگواره مجازی بلاغ، فراخوان شرکت در بخش های مختلف این سوگواره را منتشر کرد.

سبک زندگی حسینی، وحدت و عزت اسلامی، دشمن شناسی و بصیرت حسینی، محورهای پیشنهادی موضوعی این سوگواره هستند و شرکت کنندگان می توانند آثار خود در موضوعات یاد شده را در قالب های متن، گرافیک، کلیپ صوتی و تصویری و بازی و نرم افزار به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بخش اصلی این سوگواره به تولید آثار در قالب های سوگواره تعلق دارد و بازنشر محتوا در فضای مجازی نیز بخش جنبی این سوگواره را شامل می شود و بخش ویژه این سوگواره نیز پذیرای تولیدات در زمینه تبلیغ تعاملی شرکت کنندگان است.

در بخش اصلی این سوگواره در هرکدام از قالب ها، به نفرات اول تا سوم به ترتیب دو، یک و نیم سکه بهار آزادی تعلق می گیرد و برگزیده چهارم نیز ربع سکه بهار آزادی به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

در بخش ویژه نیز نفرات اول تا سوم، یک، نیم و ربع سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد و در بخش جنبی این سوگواره نیز نفرات اول تا پنجم ربع سکه و برگزیدگان ششم تا دهم نیز کارت هدیه دریافت می کنند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 25 محرم است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق وبگاه بلاغ به نشانی www.balagh.ir به این سوگواره ارسال کنند./872/پ۲۰۳/س

 

ارسال نظرات