۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۵۲۴۶۹۲
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران:

مباهله، تقابل و جنگ نرم بین دو جریان فکری بود

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران با بیان اینکه مباهله، تقابل و جنگ نرم بین دو جریان فکری بود، گفت: مباهله سندی مهم بر اثبات حقانیت اسلام و تشیع است.
بابادایی

حجت الاسلام وحید بابادایی سامانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران، در حاشیه همایش تبیینی مباهله که شب گذشته در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با عرض تبریک به اعیاد بزرگ ماه ذی حجه، گفت: مباهله، تقابل و جنگ نرم بین دو جریان فکری بود.

وی افزود: در این واقعه بزرگ و تاریخی پیامبر(ص) به همراه عزیزترین نزدیکانش در میعادگاه مباهله حاضر می‌شوند تا در جنگی نرم به مقابله با مسیحیان نجران بپردازند اما زمانی که مسیحیان همراهان پیامبر(ص) را مشاهده کردند بیمناک شده و از مباهله خودداری می‌کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه تهران با تاکید براینکه واقعه عظیم مباهله سندی مهم بر اثبات حقانیت اسلام و تشیع است، اظهار داشت: به سبب اهمیت بالای این جریان تاریخی، جشن بزرگ مباهله با مشارکت حوزه علمیه تهران، بنیاد بین المللی غدیر و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور 500 نفر از طلاب و اساتید حوزه‌علمیه به همراه خانواده در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات