۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۱۳۰۴۴
آیت الله دستغیب:

عشق و علاقه مسلمانان به اهل بیت زائل شدنی نیست

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ مظلوم بودند اما مظلومیت آنها سبب محبوبیت آنها شده است.
ایت الله سید علی اصغر دستغیب

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) بعد از ظهر امروز در دیدار تولیت حرم کاظمین عنوان کرد: امید است با امضای تفاهم‌نامه‌ای بین حرم حضرت شاهچراغ(ع) و حرمین مطهر امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) همفکری و انتقال تجربیات افزایش یابد.

آیت الله دستغیب بیان کرد: اهل‌بیت(ع) در طول تاریخ مظلوم بودند اما مظلومیت آنها سبب محبوبیت آنها شده است و این مطلب را ما به وضوح می بینیم که با تخریب قبر امامان(ع) در بقیع از سوی خاندان منحوس آل سعود شاهد ادامه این مظلومیت در عصر کنونی بودیم اما برخلاف تصور دشمن، این کار سبب افزایش عشق و علاقه به اهل‌بیت(ع) شد چراکه مسلمانان عاشق شخصیت امامان(ع) هستند و این عشق و علاقه زائل شدنی نیست.

مسؤول مدرسه علمیه رضویه شیراز در ادامه اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله به زودی با ظهور امام زمان(عج) و نابودی و اضمحلال رژیم آل سعود شاهد ساخت حرم برای امامان مظلوم در بقیع خواهیم بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضرت احمدبن موسی(ع) آن چنان که در نقل ها از جمله نقلی که از مرحوم شیخ مفید(ره) در کتاب گران سنگ ارشاد آمده، از شخصیت‌های مورد محبت ویژه از ناحیه امام موسی بن جعفر(ع) بودند و همین سبب جایگاه و منزلت ویژه ایشان شده است./825/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات